هتل تایتانیک بیزینس با 185 اتاق و 7 سوئیت در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است،اتاق ها دید خیره کننده ای از دریای مرمره و جزایر شاهزاده خانم دارند که بسیار زیبا و قابل توجه است. اتاق ها با مبلمان شیک تزئین شده و دارای تخت خواب ارتپدی راحت با بالش های از الیاف طبیعی هستند ، تلویزون صفحه تخت ماهواره ای ، اینترنت رایگان ، مینی بار ، چای و قهوه ساز، صندوق امانات، میزکار، سرویس اتاق 24 ساعته، حمام لوکس سنگ مرمر با سشوار و وان از دیگر امکانات اتاق های هتل است.

هر روز صبح شما می توانید از یک آب پرتقال تازه و یا یک قهوه و میوه های سالم و سرشار از ویتامین در یک بوفه صبحانه فوق العاده با انتخاب گسترده ای از غذاهای سرد و گرم در رستوران Alesta  لذت ببرید. و منوی غذای نهار و شام خود را با طیف انتخابی از غذاهای محلی تا بین المللی برگزینید.

رستوران و بار COMPASS با دید دریای مرمره و جزایر شاهزاده میزبان شما و خانوادتان در یک شب به یاد ماندی است.

TITANIC COFFEE در خدمت شما برای سرو انواع نوشیدنی ها و  غذاهای سبک و یا سرو یک قهوه با شیرینی در کنار دوستانتان در محیطی گرم همزمانی که می توانید از اینترنت رایگان نیز بهره مند شوید.

در ENGLISH PUB می توانید در پایان یک روز طولانی یک نوشیدنی همراه با یک اسنک سفارش بدهید و از بازی بیلیارد لذت ببرید.

استراحت و آرامش را می توانید در مجموعه ورزشی و آ بگرم هتل تجربه کنبد ،ورزشگاه کاملا مجهز و مرکز تناسب اندام، زمین بازی اسکواش، کلاس های ورزش و جلسات آموزشی شخصی، 6 اتاق ماساژ،درمان و یک اتاق VIP برای زوج، محصولات مراقبت از پوست، باشگاه بچه ها و مراقبت از کودکان، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، چشمه یخ،استخر گرم در فضای باز، جکوزی، بار ویتامین و تنقلات، سالن مو خانم ها و آقایان، پیلاتس، اسکواش، کلاس دفاع شخصی، کلاس های رقص، آموزش شنا، از امکانات این مجموعه می باشد.