هتل تايتانيک بايرام پاشا استانبول : هتل لوکس و چهار ستاره تایتانیک بایرام پاشا استانبول یکی از بهترین هتل ها در منطه بایرام پاشا استانبول است. هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول امکاناتی از جمله پارکینگ و اینترنت را رایگان ارائه میدهد. اتاق های مدرن و لوکس هتل منظره ای رو به دریا و شهر بزرگ و زیبای استانبول دارند. امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات نگهداری از کودکان و فرزندان شما، امکان اجاره ماشین از هتل، امکانات شبانه روزی اتوشویی و خشکشویی و آرایشگاه خوبی برای میهمانان خانم و آقا در هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول میباشد.

هتل تايتانيک بايرام پاشا استانبول

اتاقهای هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول

اتاق ها و سوئیت های این هتل بزرگ، امکانات و خدمات خود را به صورت شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند. دکوراسیون و طراحی اتاقها به سبک اروپا و بسیار مدرن بوده. همچنین داخل اتاق میهمانان و گردشگران تور استانبول امکاناتی مثل سیستم تهویه هوای مناسب، عایق صدا بودن اتاق ها، تلوزیون های بزرگ ماهواره دار. هر 330 اتاق تایتانیک بایرام پاشا استانبول به سمت دریای استانبول دید داشته و میتواند منظره زیبا و دیدنی را به شما بدهد. امکانات حمام کامل و لوکس بوده و همچنین یک مینی بار به همراه لپ تاپ داخل هتل موجود هستند.

اتاقهای هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول

امکانات در نظر گرفته شده برای میهمانان هتب تایتانیک بایرام پاشا استانبول، استخر مناسب تمامی فصل ها، همینطور یک استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و مرکز سلامت و ماساژ هستند. همینطور بازی های خوبی مثل بیلیارد، بازی پینگ پنگ، و بازی اسکواش از امکانات تفریحی این هتل چهار ستاره و مدرن هستند.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول

رستوران های هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول

رستوران های این هتل انواع و اقاسام غذاهای گرم و سرد بین المللی برای همه جور توریست و گردشگری سرو میکند. یکی از رستوران های معروف این هتل، رستوران حصیر ترکیش بوده با منظره ای زیبا از شهر استانبول میباشد. این رستوران بالای هفده طبقه هتل قرار داشته و شما میتوانید شبی زیبا و رویایی را در این رستوران بگذرانید. در کنار این رستوران، رستوران ایتالیایی لاپاگیلا با انواع غذاهای بی نظیر ایتالیایی میباشد. رستوران استا نیز کنار استخر زیبای هتل تایتانیک بایرام پاشا استانبول است.