هتل تایتانیک باکرکوی استانبول : یکی از هتل های پنج ستاره و خوب استانبول که با اقامت در آن میتوانید به بهترین مراکز خرید شهر از جمله مرکز خرید کاپاسیتی استانبول و مرکز خرید کاروسل استانبول دسترسی داشته باشید. همینطور رستوران و کافه های بسیاری در اطراف هتل تایتانیک باکرکوی استانبول هستند. هتل تایتانیک باکرکوی استانبول که چندین سال پیش بازسازی شد، امکانات بروزتری را ارائه داد که شامل، سالن رقص و سالن کنفرانس بسیار بزرگ همراه با خدمات مربوطه، خدمات شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خشک شویی و اتو شویی که به صورت شبانه روزی ارائه میشود.

هتل تایتانیک باکرکوی استانبول

اتاق های هتل تایتانیک باکرکوی استانبول

تمام اتاق های این هتل بسیار لوکس و مدرن میباشد. این اتاق ها مجهز به سیستم کلید الکترونیکی و سیستم تهویه هوا، سرمایشی و گرمایشی مناسب میباشد. پنجره های این هتل رو به سمت دریا بوده و چشم اندازی زیبا و آرامش بخش را به شما میدهد. طراحی اتاق های این هتل همراه با صنایع دستی هنرمندان محلی بوده و نوپردازی بی نقصی دارد. امکانات داخلی همه اتاق ها اینترنت بی سیم رایگان، قهوه ساز و چای ساز، صندوق امانات، کمدهای بزرگ و جادار، میزکار، تخت راحت، مبلمان، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، آینه بزرگ و حمامی لوکس و مدرن میباشد.

اتاق های هتل تایتانیک باکرکوی استانبولاتاق های هتل تایتانیک باکرکوی استانبول

امکانات تفریحی و رستوران های هتل تایتانیک باکرکوی استانبول

هتل تایتانیک باکرکوی استانبول یک محموعه ورزشی مجهز و جامع داشت از جمله باشگاه بدسازی، استخر روباز و سرپوشیده، استخرهای آب گرم، حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی . رستوران های هتل انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی را برای شما در رستوران alesta سرو کرده همینطور بهترین شیرینی های ایتالیایی را میتوانید در کافه های هتل تایتانیک همراه با موسیقی زنده نوش جان کنید. همینطور انواع غذاهای بین المللی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول در پشت بام هتل با منظره ای بسیار دیدنی سرو خواهد شد.