هتل تاورن تاوان بانکوک : هتل چهار ستاره تاورن تاوان بانکوک، در خلیج ناکالای قرار داشته و اطراف آن را باغ ها و جنگل های گرمسیری فرا گرفته اند. این هتل یکی از رویایی ترین هتل های شهر است. تصور کنید. صبح با صدای گنجشک ها و حیات وحشی بیدار شده و چشمتان رو به باغ گل های ارکیده باز شود. سرویس دهی این هتل بسیار شیک و زیبا به صورت شبانه روزی است. از خدماتی که هتل تاورن تاوان بانکوک به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد، میتوان صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... را نام برد.

هتل تاورن تاوان بانکوک

اتاق های هتل تاورن تاوان بانکوک

هتل تاورن تاوان بانکوک به طور کلی دارای 191 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • کلبه های ساحلی
  • اتاق های تروپیکال با چشم انداز به سمت استخر
  • اتاق های تروپیکال با دسترسی به سمت استخر
  • اتاق های ماه عسل با چشم انداز به سمت استخر
  • اتاق های  ماه عسل با دسترسی به سمت استخر
  • اتاق های هیل ساید با چشم انداز به سمت دریا
  • اتاق های هیل ساید یک خوابه
  • اتاق های هیل ساید دوخوابه

تقریبا همه اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره تراس اختصاصی داشته و به سبک سنتی تایلندی طراحی شده اند. از تراس اتاق ها و سوئیت ها به اقیانوس و یا استخر چشم انداز خواهید داشت. امکاناتی که داخل اتاق ها به صورت مشابه به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میشوند، شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل تاورن تاوان بانکوک

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاورن تاوان بانکوک

میهمانانو توریست های تور تایلند، با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر ماهیگیری، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، واترپلو، غواصی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، سونا و جکوزی، یوگا، آموزش آشپزی تایلندی، ماساژ درمانی، اسپا و ... برخوردار خواهند بود. همینطور رستورانهای آن انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را برای انها سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاورن تاوان بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل تاورن تاوان بانکوک

هتل تاورن تاوان چهار ستاره، در خیابان بنگلا قرار داشته و نزدیک ترین دسترسی را به سمت خلیج ناکالای در قسمت غربی بانکوک دارد. از دیگر جاذبه های نزدیک به این هتل میتوان به ساحل پاتونگ اشاره کرد. از فرودگاه بین المللی تا هتل تاورن تاوان بانکوک چهل کیلومتر فاصله است.