هتل تامارا رزیدنس استانبول : هتل سه ستاره تامارا رزیدنس با فاصله سیصد متری از میدان تقسیم قرار داشته و موقعیت مکانی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد. این هتل برای میهمانان خود خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، منشی تور، صندوق امانات، صرافی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و ... فراهم کرده اند.

هتل تامارا رزیدنس استانبول

اتاق های هتل تامارا رزیدنس استانبول

هتل تامارا رزیدنس استانبول در مجموع دارای بیست اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار

داخل هر اتاق و سوئیت برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول خدمات و امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس صبحانه، سرویس دهی شبانه روزی، مبلمان چوبی، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل تامارا رزیدنس استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تامارا رزیدنس استانبول

رستوران این هتل صبحانه ها را روزانه به صورت بوفه ای سرو می کند. انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه دسرها، کیک ها و نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان شامل تراس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تامارا رزیدنس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل تامارا رزیدنس استانبول

از این هتل سه ستاره تا برج گالاتا پانزده دقیقه و تا خیابان استقلال و مراکز خرید پر شور آن سه دقیقه فاصله است. ایستگاه متروی تقسیم برای دسترسی به منطقه تاریخی سلطان احمد نیز سیصد متر از هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل تامارا رزیدنس استانبول بیست کیلومتر می باشد.