هتل تاشی‌چوئتا در 1 کیلومتری صومعه تاشی‌هان‌پو و با اینترنت رایگان (تنها در اتاق‌ها)، رستوران و پارکینگ رایگان تضمینی برای آسایش مسافران تور تبت، چین است.هتل تاشی‌چوئتا با فراهم آوردن خدماتی چون منطقه نشیمن برای آرامش و راحتی هر بهتر مسافران، حمام‌های اختصاصی برای هر اتاق، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، بار، رستوران، صبحانه رایگان و امکان صرف آن در اتاق، رستوران با منوهای شام‌های محلی و بین‌المللی، رستوران با سبک بوفه، امکان نگهداری از چمدان مسافران، میز پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های مخصوص غیر سیگاری‌ها، خدمات ویژه معلولین، اتاق‌های عایق صدا، کتری برقی در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، تهویه مناسب و مطبوع، مغازه‌های خرید سوغاتی و هدیه در داخل هتل، اتاق خانواده، برق انداختن کفش، مرکز تجاری و بازرگانی، طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز هتل به سبک محلی تبت، موجبات خشنودی و آسایش مسافران خود و همچنین خلق لحظه‌های ناب و پر از آرامش و مستی برای آنان شده است.

نکاتی پیرامون هتل تاشی‌چوئتا:

  • ورود حیوانات ممنوع است.
  • تمام کودکان پذیرش می‌شوند، بابت هر کودک و یا بزرگ‌سال اضافی بابت تخت اضافه و در هر شب 100 یوان استرداد می‌شود.
  • نوع تخت اضافه و یا تخت نوزاد و گهواره مورد تقاضا باید با هماهنگی مدیریت صورت گیرد.
  • هزینه‌های اضافه به صورت اتومات محاسبه نخواهد شد و مسافر موظف است تا آن‌ها را به صورت جداگانه در طول مدت اقامت خود در هتل بپردازد.
  • کارت‌های اعتباری بین‌المللی مورد پذیرش هتل تاشی‌چوئتا است.
  • هزینه یک شب اقامت در هتل در اتاق‌های معمولی و غیر VIP، 85 یورو است.
  • تحویل اتاق به هتل در ساعت 12 ظهر انجام می‌شود و پذیرش مسافرین در اتاق‌های رزرو شده در ساعت‌های 7 صبح و 2 بعدازظهر صورت می‌گیرد.

نکته: مسافرینی که قصد سفر به تبت را داشته و ملیتی غیر چینی دارند، موظف به تهیه ID کارت از مؤسسه تبتی Lhasa می‌باشند. لازم به ذکر است که حداقل 7 روز قبل از مسافرت خود به تبت، نسبت به درخواست آن اقدام نمایید. آدرس: جاده زواِکیانگ (Xueqiang)، پلاک 2، شیگاتسی، چین. لست‌تورز سفری خوشی برای مسافرین تور چین، تبت، شیگاتسی آرزومند است...