هتل بیوک کبان استانبول : هتل سه ستاره بیوک کبان سالانه تعداد زیادی توریست و گردشگر تور استانبول را به خاطر خدمات خوبی که ارائه میدهد، جذب می کند. این هتل 24 ساعته پذیرش و سرویس دهی می کند. اینترنت بیسیم در هتل بیوک کبان به صورت رایگان ارائه می شود. همینطور از خدمات دیگر این هتل میتوان به میز منشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ، سالن آرایشگاهی، اتاق کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و نگهداری از کودکان اشاره کرد.

هتل بیوک کبان استانبول

اتاق های هتل بیوک کبان استانبول

تمام اتاق های این هتل سه ستاره با طبقه های چوبی تزئین شده و هرکدام از آن ها دارای فضای نشیمن هستند. داخل هر اتاق و سوئیت هتل بیوک کبان استانبول، امکانات بسیار خوبی سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، مبلمان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و گاوصندوق، برای ارائه به میهمانان تور استانبول وجود دارند.

اتاق های هتل بیوک کبان استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیوک کبان استانبول

در رستوران این هتل، هر سه وعده غذای صبحانه با انواع کیک ها، پنیرها، تخم مرغ، سرلاک، مربا، شیر تازه و وعده های شام و ناهار با انواع غذهای محلی و بین المللی سرو می شوند. کافی شاپ ها نیز نوشیدنی های مختلف بین المللی و محلی را برای میهمانان تور استانبول آماده می کنند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل بیوک کبان شامل سالن بدنسازی، حمام سنتی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیوک کبان استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل بیوک کبان استانبول

هتل بیوک کبان، در منطقه فاتح استانبول قرار داشته و برای کسانی که به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستند بسیار مناسب است. با اقامت در این هتل به راحتی به میدان تکسیم دسترسی خواهید داشت و ایستگاه تراموای لاللی درست کنارتان خواهد بود. شما میتوانید با این ایستگاه یک راست به سمت سلطان احمد بروید. بازار بزگر استانبول نیز در کنار این این هتل سه ستاره قرار دارد. از هتل بیوک کبان تا فرودگاه بین المللی این شهر برای میهمانان تور استانبول سیزده کیلومتر راه است.