هتل بیلگاه بیچ باکو : هتل پنج ستاره بیلگاه بیچ در نواحی ساحل دریای خزر قرار داشته و هجده طبقه دارد. این هتل دارای پارک آبی و باغ سرسبز و بسیار زیباست. هتل بیلگاه بیچ یکی از لوکس ترین هتل های نزدیک به دریای خزر بوده که همیشه مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو قرار می گیرد. خدمه و کارکنان این هتل پنج ستاره به زبان های ترکی، روسی، آذربایجانی، عربی و انگلیسی صحبت کرده و کاملا حرفه ای اموزش دیده اند. در هتل بیلگاه بیچ باکو برای میهمانان و توریست های تور ارزان باکو خدمات بروز و بسیار خوبی ارائه شده نظیر سالن کنفرانس و جلسات بسیار بزرگ و مجهز، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی، کافی نت، محوطه مخصوص استعمال سیگار، حمل و نگهداری از چمدان ها، صندوق امانات صرافی و ... .

 هتل بیلگاه بیچ باکو

اتاق های هتل بیلگاه بیچ باکو

هتل بیلگاه بیچ باکو به طور کلی دارای 176 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های دولوکس با تخت کینگ
  • اتاق های کاتیج دو خوابه
  • اتاق های دولوکس دوقلو
  • سوئیت های دو خوابه
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های اکسکیوتیو

تعدادی از اتاق ها و سوئیت های این هتل به سمت دریا و تعدادی هم به سمت باغ چشم انداز دارند. همینطور فضای نشیمن بزرگ و مناسبی داشته و امکانات و خدمات در آن ها متفاوت است. امکانات مشابه بین اتاق ها و سوئیت های هتل بیلگاه بیچ باکو شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، میز مطالعه، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، بطری های آب معدنی، گهواره رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل بیلگاه بیچ باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیلگاه بیچ باکو

رستوران اوزوک تنها رستوران این هتل بوده که برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری باکو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی راهمراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کنند. صبحانه های آن نیز در کنار استخر سرو می شوند. در این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری برای میهمانان فراهم شده از جمه استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، زمین تنیس، زمین بسکتبال، سونا و جکوزی، کتابخانه، سالن اسپا و ماساژ، استخر شیرجه، میدان مینی فوتبال، سالن بدنسازی و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیلگاه بیچ باکو

دسترسی های نزدیک به هتل بیلگاه بیچ باکو

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر 35 کیلومتر و تا دریای خزر 450 متر فاصله است. از فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف تا هتل بیلگاه بیچ باکو 12 کیلومتر فاصله می باشد.