هتل بیز جواهر یکی از هتل های لوکس معاصر در شهر استانبول است که خواسته های هر فردی را در مدت اقامت خود در این هتل می تواند برآورده سازد، این هتل با جذابیت و حساسیت توسط آیشه جواهر طراحی شده،موقعیت مکانی هتل نیز مناسب است نزدیک مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی، و دیگر مکان های تاریخی، موزه ها و با یک رانندگی 10 دقیقه ای می توانید به مراکز خرید و گردشگری دیگر نیز برسید. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 22 کیلومتر است.

اتاق ها مبله ، لوکس و بسیار راحت طراحی شده و تمامی لوازم جانبی با توجه به نیاز مسافران فراهم شده، بهترین اتاق های هتل را می توان اتاقهای بالا بر روی تراس را نامید که دید دریای مرمره، مسجد آبی و جزایر شاهزاده را دارند.تمامی 104 اتاق هتل دارای تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره با بهترین سرویس و خدمات می باشند.

یک صبحانه باشکوه در سان با فضای بزرگ و دنج در انتظار شماست.در رستوران هتل سرآشپز با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تازه و طبیعی آماده برای ساختن طعمی به یادماندی برای هر نوع سلیقه ای می باشد.

در حمام ترکی می توانید با سنت این گشور آشنا شوید و با گرفتن انواع ماساژ های مختلف از سراسر دنیا هم از لذت استحرات و ریلکس شدن بهره ببرید و هم از جنبه های پزشکی و درمانی استفاده کنید.

6 سالن چند منظوره برای جلسه، کنفرانس، عروسی و مهمانی با تمام امکانات در خدمت مهمانان برای استفاده های گوناگون تهیه شده است.

امکانات و خدماتی مانند استخر، سونا بخار، جکوزی ، سالن ورزشی، فروشگاه، کافی نت، آرایشگاه، صرافی، خشکشویی، اینترنت رایگان، خدمات کرایه اتو و... نیز در خدمت ارائه بهترین سرویس به مسافران محترم می باشند.

سفرتان به یاد ماندنی