هتل بوموند گاردن تفلیس : یکی از هتل هایی که در منطقه ای دنج و سرسبز و بین باغ ها قرار گرفته، هتل بوموند گاردن تفلیس با پنج هزار متر مربع مساحت است. بیشتر میهمانان این هتل، زوج های توریست و گردشگر تور گرجستان هستند. کارکنان هتل بوموند گاردن به سه زبان روسی، انگلیسی و گرجی صحبت کرده و به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و سرویس دهی میکنند. انواع خدمات این هتل برای میهمانان شامل پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان در مکان های عمومی هتل، سالن کنفرانس و جلسه، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، کرایه خودرو و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل بوموند گاردن تفلیس

اتاق های هتل بوموند گاردن تفلیس

این هتل چهار ستاره، 45 اتاق مجهز و مدرن دارد. اتاق های هتل بوموند به اتاق های بدون سیگار و اتاق های عایق صدا تقسیم میشوند. انواع امکاناتی که در این اتاق ها ارائه میشود، شامل سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، حمام اختصاصی، میز آرایش به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت رایگان و ... میشود.

اتاق های هتل بوموند گاردن تفلیس

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل بوموند گاردن تفلیس

هتل بوموند گاردن تفلیس امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برای مهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه میدهد مثل استخر روباز، تراس حمام آفتال، حمام های معروف سولفور، میزبیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی، باربیکیو، سالن ورزشی، تراس، بازی پینگ پنگ، اتاق بازی کودکان و ... . صبحانه های رستوران هتل بوموند گاردن تفلیس، به صورت بوفه و از غذاهای سنتی بوده، در این رستوران غذاهای رژیمی و بین المللی نیز سرو میشود. همینطور شما میتوانید در صورت درخواست، صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل بوموند گاردن تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل بوموند گاردن تفلیس

با اقامت در این هتل چهار ستاره، از مرکز شهر ده دقیقه فاصله داشته و تا فرودگاه بین المللی تفلیس با خودرو 25 دقیقه راه دارید. همینطور ایستگاه مرکزی نیز در کمترین فاصله از هتل بوموند گاردن تفلیس قرار دارد.