هتل بوتیک سیتی پاتایا : هتل سه ستاره بوتیک سیتی یکی از بهترین هتل های سه ستاره است که حتما به توریست ها و گردشگران تور تایلند پیشنهاد می شود. امکانات و خدمات این هتل بسیار منحصر بفرد و لوکس است بوده و شما را از انتخاب این هتل پشیمان نمی کند. در هتل بوتیک سیتی پاتایا انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، خدمات مخصوص افراد معلول، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... می باشند.

هتل بوتیک سیتی پاتایا

اتاق های هتل بوتیک سیتی پاتایا

هتل بوتیک سیتی پاتایا به طور کلی دارای 350 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سمت دریا و شهر چشم انداز دارند. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های هتل بوتیک سیتی پاتایا میتوان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی وآرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل بوتیک سیتی پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بوتیک سیتی پاتایا

در رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، و تایلندی برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند سرو می شوند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در کافه بارهای هتل ارائه می شوند. توریست ها و گردشگران هتل بوتیک سیتی پاتایا، از امکانات رفاهی مثل استخر روباز، سالن اسپا و ماساژ، تراس اختصاصی، سونا و تو ... برخوردار هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بوتیک سیتی پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل بوتیک سیتی پاتایا

از این هتل سه ستاره تا ساحل پاتایا نه دقیقه و تا خیابان معروف واکینگ استریت ششصد متر فاصله است. مرکز خرید سنترال فستیوال بیچ نیز در فاصله یک کیلومتری و اسکله بالی های پیر در فاصه دو کیلومتری از هتل قرار دارند. از هتل بوتیک سیتی پاتایا تا فرودگاه بین المللی شهر سی کیلومتر فاصله است.