هتل بوتیک آلفابت تفلیس : هتل چهار ستاره بوتیک آلفابت، در منطقه قدیمی شهر تفلیس قرار دارد. در این هتل سیگار کشیدن کاملا ممنوع بوده و برای استعمال سیگار منطقه مشخص شده فراهم شده است. سرویس دهی و پذیرش به صورت شبانه روزی در هتل انجام می شوند. کارکنان هتل بوتیک آلفابت به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات و ... ارائه می دهند.

هتل بوتیک آلفابت تفلیس

اتاق های هتل بوتیک آلفابت تفلیس

هتل بوتیک آلفابت تفلیس به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت بوده که به صورت تاریخی دکور و تزئین شده و از رنگ های آلبی، زرد و سبز آبی در تزئین ان استفاده شده. بیست اتاق هتل بوتیک آلفابت تفلیس به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره کفپوش چوبی داشته و فرش شده هستند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از ترکیب رنگی شاد و دیوارهای آجری قهوه ای و سرخ رنگ استفاده شده. از امکانات داخلی هر اتاق و سوئیت هتل بوتیک آلفابت تفلیس میتوان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل بوتیک آلفابت تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بوتیک آلفابت تفلیس

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می شوند. هر روز صبح صبحانه ها به صورت بوفه ای ارائه شده و به درخواست میهمانان منوی رژیمی نیز ارائه میدهد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بوتیک آلفابت تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل بوتیک آلفابت تفلیس

از این هتل چهار ستاره تا قصر ریتوالس 850 متر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس چهارده کیلومتر فاصله است.