هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی : این هتل سه ستاره در منطقه پدانگ متسیرات از لنکاوی قرار داشته و کارکنانی حرفه ای و مسلط به زبان های انگلیسی، اندونزیایی، مالایی و فیلیپینی دارد. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی بوده. امکاناتی که برای توریست ها و گردشگران تور مالزی میهمان در هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی ارائه میشوند شامل، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشد.

هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

اتاق های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی 71 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس دابل
  • سوئیت جونیور

داخل این اتاق و سوئیت ها، خدماتی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بطری آب معدنی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... . همینطور چشم انداز این اتاق ها و سوئیت های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی به سمت دریا و باغ است.

اتاق های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

رستوران های این هتل، لذیذترین کباب های شهر را آماده می کنند. همینطور دیگر رستوران های آن انواع غذاهای مالزیایی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو می کنند. به طور کلی رستوران های هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی بهترین غذاهای سنتی و محلی در منطقه را دارد. استخر سرپوشیده نیز از امکانات رفاهی این هتل سه ستاره است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

دسترسی های نزدیک به هتل بلا ویستا اکسپرس لنکاوی

هتل سه ستاره بلا ویستا اکسپرس، تا شهر کواه ده کیلومتر راه داشته و از فرودگاه بین المللی شهر لنکاوی، دو کیلومتر فاصله دارد. همینطور به ساحل نیز دسترسی راحت و سریع دارد.