هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان : هتل چهار ستاره هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان اقامتی راحت و مناسب را برای میهمانان ارائه میدهد. هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان کار شما را راحت کرده و یک فروشگاه برای خرید سوغاتی و هدایا دارد. این هتل هر ساعت از شبانه روز میهمان پذیرش میکند. از امکانات هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان، صرافی، ترنسفر برای فرودگاه، تراس آفتاب، کارکنان مجرب و باسابقه و ... میباشد. همینطور فاصله کمی تا متروی هراپارک داشته و با موزه تاریخی پنج دقیقه فاصله دارد.

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

اتاق های هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

از داخل و بیرون اتاق های این هتل هیچ سرو صدایی نمیشنوید. تمامی اتاق ها عایق صدا هستند. بهترین ویژگی اتاق ها منظره ای است که پنجره ها از کوه آرارات، استخر و یا شهر به شما نشان میدهند. میهمانان و توریست های تور ارمنستان میتوانند از اینترنت اتاق ها به صورت رایگان استفاده کنند. مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام مجهز، دستشویی اختصاصی و تلوزیون از امکانات اتاق های هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان است.

اتاق های هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

رستورانها و امکانات تفریحی هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

رستوران رافائلو و رستوران مدیترانئو بهترین مکان برای خوردن غذاهای ایتالیایی در این هتل است. در کنار این دو رستوران، کافی شاپ و رستوران دیگری برای سرو غذاها و نوشیدنیهای بین المللی وجود دارد. ماساژ مرکز اسپا و آب گرم، سونا، جکوزی، باغ و استخر از امکانات تفریحی و ورزشی هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان هستند.