هتل بست وسترن تفلیس : هتل چهار ستاره بست وسترن، در قلب شهر تفلیس قرار داشته و با معماری بسیار مجللی که داشته وموجب زیبایی شهر شده است. این هتل لوکس زیبا، برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان امکانات و خدمات فوق العاده ای ارائه میدهد. همچنین کارکنان آن به چند زبان ترکی، روسی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. میهمانان و توریست ها با اقامت خود در این هتل چهار ستاره تفلیس، از خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و وسوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سایت های کامپیوتری، اینترنت بی سیم رایگان، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، آسانسور و ... برخوردار خواهند بود.

هتل بست وسترن تفلیس

اتاق های هتل بست وسترن تفلیس

هتل بست وسترن تفلیس به طور کلی دارای 45 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های تریپل
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اکسکیوتیو

امکانات بسیار متنوعی در هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره ارائه شده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان در آنها احساس راحتی کنند جوری که انگار منزل خود هستند. در اتاق ها و سوئیت های این هتل انواع امکانات مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، خدمات برای افراد معلول، میز مطالعه و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل بست وسترن تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بست وسترن تفلیس

رستوران تیفلیس در هتل بست وسترن انواع و اقسام غذاهای بین المللی و گرجی را در هر سه وعده غذایی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان سرو می کنند. صبحانه های آن نیز از هشت صبح تا یازده بعد از ظهر به صورت بوفه ای سرو می شود. میهمانان هتل بست وسترن تفلیس در طول اقامت میتوانند خود را با امکانات تفریحی خوبی نظیر مرکز اسپا، ماساژ، سولاریوم، سونا و جکوزی و استخر سرگرم کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بست وسترن تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل بست وسترن تفلیس

از این هتل چهار ستاره تا جاذبه هایی نظیر قلعه ناریکالا و کلیسای متخی پنج کیلومتر فاصله است. سالن کنسرت تفلیس یک کیلومتر و پل کوئین تامار هفتصد کیلومتر با هتل فاصله دارند. از دیگر جاذبه های نزدیک به آن نیز میتوان به سالن تئاتر و باله، مجموعه ورزشی اسپرن پالاس، باغ وحش، سیرک تفلیس، پل کوئین تامار و ... اشاره کرد. از هتل بست وسترن تفلیس تا فرودگاه بین المللی نیز ده کیلومتر فاصله است.