هتل بریستول باکو : هتل سه ستاره بریستول باکو، از جمله هتل های محبوب سه ستاره بین توریست ها و گردشگران تور باکو است. چرا که امکانات عالی و هزینه مقرون به صرفه ای دارد. خدمه این هتل سه ستاره حرفه ای آموزش دیده اند و به زبان های روسی، انگلیسی و ترکی با میهمانان تور باکو صحبت می کنند. از خدماتی که این هتل به میهمانان و توریست های تور باکو ارائه میدهد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ناهار خوری، صرافی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی اشاره کرد.

هتل بریستول باکو

اتاق های هتل بریستول باکو

اتاق های این هتل، بزرگ و جادار بوده و با رنگ های ملایم و گرم دکور شده اند. برای هر اتاق از این هتل سه ستاره سرویس دهی شبانه روزی و امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تراس، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن اینترنت رایگان، گاوصندوق، و ... ارائه داده شده.

اتاق های هتل بریستول باکو

دسترسی های نزدیک به هتل بریستول باکو

از این هتل سه ستاره تا رستوران ها و کافه های اطراف را میتوانید پیاده رویکنید. همینطور جاذبه های بسیار خوبی مثل کاخ شیروان شاه هشت دقیقه و ساحل دریای خزر سه کیلومتر با این هتل فاصله دارند. از فرودگاه بین المللی تا هتل بریستول باکو سی دقیقه با ماشین راه است.

دسترسی های نزدیک به هتل بریستول باکو