هتل بریتیش هوس تفلیس : هتل چهار ستاره و رتبه دار بریتیش هوس در تفلیس بهترین و کامل ترین امکانات استاندارد هتل های اروپایی را داشته و جزو بهترین هتلهای خانوادگی و رمانتیک در تفلیس شده است. مدیریت این هتل یک شهروند انگلیسی میباشد. از امکانات و خدمات این هتل چهار ستاره میتوان به سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، کرایه تاکسی و خدمات خشکشویی و اتوشویی میباشند. همینطور نزدیک ترین دسترسی ها به سالن کنسرت تفلیس، میدان مرکز شهر و محله ورا را هتل بریتیش هوس تفلیس دارد. طراحی و دکوراسیون این هتل نیز بسیار جذاب و اروپایی است. از بیشتر رنگ های گرم و چوب کاری ها برای تزئین هتل بریتیش هوس تفلیس استفاده شده همچنین میتوان آثار نقاشی بسیاری از افراد مشهور را در این هتل ببینید.

هتل بریتیش هوس تفلیس

اتاق های هتل بریتیش هوس تفلیس

اتاق های این هتل قدیمی اما مجلل به چند دسته سینگل، سوئیت و خانوادگی تقسیم میشود. هرکدام از این اتاقها دارای امکانات و خدمات خوبی مثل مینی بار یا یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، تراس اختصاصی با زیباترین منظره از شهر، میزکار، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن و تلوزیون میباشد. این امکانات از امکانات مشترک بین اتاق ها بوده و سرویس دهی به همه آنها شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل بریتیش هوس تفلیس

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل بریتیش هوس تفلیس

رستوران های این هتل نیز غذاهای متنوع و خوب گرجی و بین المللی را برای میهمانان و توریست ها و گردشگران تور گرجستان خود سرو میکند. فضای سبز هتل این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در هر ساعت از روز که بخواهید پیاده روی کرده و یا قدم بزنید و استراحت کنید.