هتل برکلی بانکوک تایلند : هتل پنج ستاره برکلی بانکوک در منطقه تجاری و البته گردشگری شهر بانکوک، پراتونام قرار دارد. هتل برکلی بانکوک تایلند در سال 2014 افتتاح شده و از دو ساختمان مین و نورث تشکیل شده که زیباترین و خاص ترین معماری ها را بین دیگر ساختمان های شهر دارند. این هتل پنج ستاره نوساز در بانکوک برای میهمانان و توریست های تور تایلند خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری،سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند. 

هتل برکلی بانکوک تایلند

اتاق های هتل برکلی بانکوک تایلند

هتل پنج ستاره برکلی بانکوک تایلند، دو ساختمان جدا داشته، اما روی هم 788 اتاق دارد که به طور کلی به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • های دو تخته
  • اتاق های کینگ
  • اتاق های اجرایی
  • سوئیت های گوشه

طراحی دکوراسیون تمام اتاق ها و سوئیت ها با استفاده از رنگ های گرم و مناسب بوده و تمام لوازم آن ها مثل مبلمان و ... کلاسیک هستند. هرکدام از اتاق های مجلل و بسیار خوب این هتل پنج ستاره امکانات فوق العاده دارند، اما امکانات یکسان بین تمام آن ها شامل تلفن، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لپتاپ، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل برکلی بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل برکلی بانکوک تایلند

برکلی، چندین غذاخوری دارد. یکی از رستوران های آن به اسم برکلی داینینگ، از ساعت شش صبح تا ده شب باز بوده و انواع صبحانه ها و ناهارها را به شکل بوفه ای برای میهمانان تور تایلند سرو می کند. این رستوران تا سیصد نفر ظرفیت دارد. در دیگر رستوران های این هتل پنج ستاره میتوانید انواع و اقسام غذاهای غربی، هندی، چینی، تایلندی، دریایی و ... را میل کنید. امکانات رفاهی هتل برکلی بانکوک برای توریست ها و گردشگران تور تایلند شامل اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و استخر روباز می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل برکلی بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل برکلی بانکوک تایلند

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر شش کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر 26 کیلومتر فاصله دارد. از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل پنج ستاره مرکز خرید پراتونام و سنترال وردلد با چهارصد متر فاصله می باشند. بازار مد پلاتینیوم فشن مال نیز در فاصله 130 متری از هتل قرار دارد.