هتل برایتون باتومی : هتل چهار ستاره برایتون باتومی در قسمت مرکزی شهر قرار داشته و میتواند هتل مقرون به صرفه و مناسبی برای شما باشد. هتل برایتون در خیابان معروف روستاولی قرار داشته و کارکنان به زبان های روسی، انگلیسی و گرجی مسلط هستند. امکانات و خدماتی که به میهمانان و توریست های تور گرجستان در این هتل چهار ستاره ارائه می شوند شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات با طرفیت 25 نفر، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، حمل و نگهداری از چمدان ها، آسانسور، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند.

هتل برایتون باتومی

اتاق های هتل برایتون باتومی

هتل برایتون باتومی، در مجموع پانزده اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته

همه اتاق های این هتل چهار ستاره با رنگ های ملایمی مثل کرم و سبز دکور و تزئین شده اند. از تراس هر اتاق به سمت شهر و یا باغ چشم انداز بسیار زیبایی هست. فضای نشیمن تمام اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و جادار بوده و دکوراسیون آن ها کلاسیک هستند. از جمله امکاناتی که برای تمام اتاق های هتل برایتون باتومی ارائه شده است میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل برایتون باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل برایتون باتومی

رستوران هتل برایتون باتومی روی پشت بام آن قرار داشته و میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان میتوانند از روی آن دریا، کوه و شهر را ببینند. رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می کند. همینطور صبحانه ها را روزانه و به صورت بوفه ای ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل برایتون باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل برایتون باتومی

هتل برایتون چهار ستاره در باتومی از ایستگاه قطار شهر دو کیلومتر فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور گرجستان لست تورز می توانند با پنج دقیقه پیاده روی به ساحل سی ساید باتومی، میدان اروپا و مرکز تاریخی باتومی برسند. مجسمه بزرگ میدیا نیز پنجاه متر از هتل فاصله دارد. از هتل برایتون باتومی تا فرودگاه بین المللی هفت کیلومتر فاصله است.