هتل بای مورات کراون استانبول : هتل پنج  ستاره بی نظیر بای مورات کراون استانبول، واقع در خیابان شلوغ و محبوب استقلال بوده و امکانات خاص خودش را دارد. وسایل نقلیه نزدیک به  این هتل، متروی sishane بوده و اگر میخواهید نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی اقامت داشته باشید، هتل بای مورات کراون استانبول بهترین پیشنهاد برای شماست.اقامت در این هتل شما را به بیشتر جاذبه های استانبول مثل مسجد سلیمانیه، برج تاریخی گالاتا، بازار بزرگ، آب انبارکلیسا و ... میرساند به همین دلیل انتخاب اکثر توریست ها و گردشگران تور استانبول است.  همینطور رستوران ها و کافه های خوبی در کنار این هتل قرار گرفتند. خدماتی مثل اینترنت و پارکینگ در هتل بای مورات کراون استانبول رایگان ارائه میشوند. ویژگی خوب هتل، پذیرش و خدمات شبانه روزی مثل اتوشویی و خشک شویی بوده همینطور بعضی از رستوران های هتل نیز خدمات شبانه روزی میدهند.

هتل بای مورات کراون استانبول

اتاق های هتل بای مورات کراون استانبول

اتاق ها و سوئیت های لوکس و خاص، یکی از برترین ویژگی های هتل بای مورات کراون استانبول است. این هتل شش سودیت اختصاصی، هشت اتاق superior و اتاق استاندارد و یازده سوئیت معمولی داشته که هر کدام به زیبایی دکوراسیون شده و مجهز به سیستم تهویه هوای مناسب هستند. این اتاقها و سوئیت های هتل بای مورات کراون استانبول همگی دارای اینترنت بی سیم رایگان، حمام لوکس  مجهز، تلوزیون به همراه کانال های ماهواره ای و .. میباشد.

اتاق های هتل بای مورات کراون استانبول

رستورانهای هتل بای مورات کراون استانبول

صبحانه و شام در هتل با مورات کراون در رستوران های هتل بای مورات کراون استانبول سرو میشود. غذاهای رستوران هتل بین المللی و با کیفیت بوده و همیشه غذاهای غیر تکراری در این هتل سرو میشود.