هتل بابا هاوس پوکت : هتل سه ستاره بابا هاوس پوکت یکی از هتل های میان رده شهر در منطقه تامبون ویچیت است. از مهم ترین امکانات و خدماتی که این هتل به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خدمات مخصوص معلولین، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... اشاره کرد. همچنین کارکنان و پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی کلا مسلط هستند.

هتل بابا هاوس پوکت

اتاق های هتل بابا هاوس پوکت

هتل بابا هاوس پوکت به طور کلی دارای سی اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های اختصاصی

داخل اتاق ها سوئیت های این هتل سه ستاره انواع امکانات سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، میزمطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، منوی بالش، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل بابا هاوس پوکت

رستوران های و امکانات رفاهی هتل بابا هاوس پوکت

در رستوران هتل بابا هاوس پوکت برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که این هتل برای میهمانان فراهم کرده میتوان به استخر روباز، زمین گلف، مینی گلف، غواصی، قایقرانی، ماهیگیری، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ وسالن بدنسازی اشاره کرد.

رستوران های و امکانات رفاهی هتل بابا هاوس پوکت

دسترسی های نزدیک هتل بابا هاوس پوکت

توریست ها و گردشگران تور تایلند لست تورز از این هتل سه ستاره تا مرکز شهر پوکت چهار کیلومتر و از مراکز خرید معروف نهایت دویست متر فاصله دارند. فرودگاه بین المللی نیز از هتل بابا هاوس پوکت 28 کیلومتر فاصله دارند.