هتل ایندیگو پاتونگ پوکت : هتل پنج ستاره ایندیگو پاتونگ در شهر پوکت، نزدیک به ساحل پاتونگ قرار داشته، مکانی که فرهنگ و عناصر معاصر با رنگ های مختلف و شاد در کنار هم قرار گرفته اند. همینطور در این قسمت که هتل قرار دارد میتوان مغازه ها و امکانات تفریحی سرگرم کننده سیاری پیدا کرد. درواقع هتل ایندیگو در پاتونگ شمالی قرار داشته و از نظر موقعیت مکانی بهترین امتیاز را بین دیگر هتل های شهر پوکت دارد. توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل پنج ستاره از امکانات و خدمات بسیار خوب و بروزی مثل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل، حمل و نگهداری از چمدان ها، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و ... برخوردار خواهند بود. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر راجب به این هتل پنج ستاره پوکت بدانید. 

هتل ایندیگو پاتونگ پوکت

اتاق ها و سوئیت های هتل ایندیگو پاتونگ پوکت

هتل ایندیگو پاتونگ پنج ستاره در پوکت دارای 180 اتاق و سوئیت بسیار شیک و باکلاس داشته که الهام گرفته از جنگل های گرمسیری، نور نئون روشن و میراث دهکده ماهیگیری طراحی شده اند. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ایندیگو پاتونگ پوکت دارای امکانات اینترنت بی سیم رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، یخچال یا مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تخت خواب راحت با ملافه های تمیز، کانال های ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق ها و سوئیت های هتل ایندیگو پاتونگ پوکت

امکانات تفریحی و خدمات خوب هتل ایندیگو پاتونگ

رستوران ها و کافه های هتل ایندیگو پاتونگ هر روز صبح برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند صبحانه های متفاوت قاره ای و یا بوفه ای سرو می کنند. این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای مختلف بین المللی و تایلندی را در آشپزخانه های خود سرو می کنند. سرآشپز رستوران هتل، مورتن بوده و به همراه تیمش مواد اولیه گوشت های محلی سالم و در غذاهای دریایی، از محصولات تازه از دریای آندامان استفاده می کنند. برای علاقه مندان به فست فود نیز، رستوران هتل ایندیگو پاتونگ پوکت پیتزاهای خوشمزه ای ارائه میدهد. از امکانات تفریحی هتل ایندیگو پاتونگ پوکت میتوان به باغ سرسبز و زیبا، تراسی دلباز، سالن ورزشی مجهز، استخر روباز به همراه چشم اندازی از پاتونگ و ... اشاره کرد. 

امکانات تفریحی و خدمات خوب هتل ایندیگو پاتونگ

دسترسی های نزدیک به این هتل پنج ستاره

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند با اقامت در این هتل پنج ستاره پوکت میتوانند با فاصله نهصد متر به موزه راهپیمایی، فاصله دو کیلومتر به کاباره سیمون، نهصد متر به مرکز خرید معروف جانگ سیلون، هفتصد متر به جاده بنگلا رود و با فاصله پانصد متر به ورزشگاه بوکس پاتونگ برسند. همینطور از هتل ایندیگو پاتونگ تا فرودگاه بین المللی پوکت 23 کیلومتر راه است.