هتل اینترکانتیننتال استانبول : هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال استانبول در قسمت مرکزی این شهر قرار داشته و با امکانات و خدمات فوق العاده ای که ارائه میدهد، بین هتل های محبوب توریست ها و گردشگران تور استانبول جای گرفته است. معماری و دکوراسیون داخلی این هتل بسیار شیک و زیبا بوده و تمام اتاق های آن بسیار مدرن و باشکوه هستند. از خدماتی که این هتل پنج ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استانبول در نظر گرفته شامل سرویس دهی و پذیرش 24 ساعته، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، روزنامه رایگان در لابی، اینترنت بی سیم، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، خدمات خانه داری، منشی تور، صرافی و صندوق امانات می باشند.

هتل اینترکانتیننتال استانبول

اتاق های هتل اینترکانتیننتال استانبول

هتل اینترکانتیننتال استانبول به طور کلی 390 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته رو به دریا
  • اتاق های دو تخته رو به شهر
  • اتاق های دو تخته لوکس رو به دریا
  • اتاق های لوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های رو به دریا

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره چشم انداز بسیار زیبایی به سمت پل بوغاز، میدان تقسیم، تنگه بسفر و یا شهر دارند. سرویس دهی به هر 390 اتاق و سوئیت به صورت شبانه روزی می باشد. پنجره اتاق ها بزرگ و قدی بوده و به انداز کافی نورگیر می باشد. در طراحی و دکوراسیون تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، از رنگ های ملایم و آرامش بخش استفاده شده تا احساس راحتی و خوبی را به میهمانان تور استانبول ارائه دهد. از امکانات یکسان اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، اینترنت بی سیم، کلید الکترونیکی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اینترکانتیننتال استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اینترکانتیننتال استانبول

رستوران هتل پنچ ستاره اینترکانتیننتال، برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود انواع و اقسام غذاهای عثمانی، سنتی ترکی، بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف و موسیقی زنده اصلی ترکیه ای سرو می کند. همینطور این رستوران چشم انداز بسیار زیبایی به سمت پل بوغاز دارد. کافه سیتی لایت نیز شیرینی ها و کوکتل های خوشمزه ای دارد. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سونا بخار، حمام ترکی، سالن ماساژ و اسپا، سولاریوم، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اینترکانتیننتال استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل اینترکانتیننتال استانبول

این هتل نج ستاره نزدیک به میدام تقسیم و خیابان استقلال قرار داشته و موقعیت بسیاری خوبی از نظر مراکز تجاری و تفریحی و جاذبه های گردشگری برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد. مراکز نمایشگاهی، کنفرانس های بزرگ و گالری های هنر بسیار نزدیک هتل اینترکانتیننتال استانبول هستند. همینطور رستوران های خوبی برای صرف غذا در استقلال وجود داشته که تنها 250 متر با هتل فاصله دارند. از هتل اینترکانتیننتال استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک بیست کیلومتر فاصله است.