هتل این توریست باکو : هتل چهار ستاره این توریست باکو، خدمه و کارکنانی حرفه ای و با رفتار صمیمی داشته که به زبان های ترکی، انگلیسی، آذربایجانی، اسپانیایی، گرجی، چکوسلواکی و روسی صحبت می کنند. از جمله امکاناتی که با اقامت در این هتل به میهمانان و توریست های تور باکو ارائه می شوند، میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه دوچرخه، سالت کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن آرایشی، صرافی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل این توریست باکو

اتاق های هتل این توریست باکو

هتل این توریست باکو، به طور کلی دارای 150 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های کانکت
  • اتاق های میهمان
  • سوئیت های اجرایی به همراه تراس

امکاناتی که داخل تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های ترور باکو ارائه شده شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، نشیمن بزرگ و جادار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل این توریست باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل این توریست باکو

توریست ها و گردشگران تور باکو با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای نظیر اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سونا و جکوزی و ... برخوردار خواهند بود. در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، اروپایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل این توریست باکو
دسترسی های نزدیک به هتل این توریست باکو

از این هتل چهار ستاره در باکو، تا ساحل دریای خزر 180 متر فاصله است. ایستگاه قطار باکو نیز چهار کیلومتر از هتل این توریست باکو فاصله دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل برج دختر با بیست دقیقه و موزه فرش با هزار متر فاصله هستند. فرودگاه بین المللی از هتل این توریست باکو، 26 کیلومتر فاصله دارد.