هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند : در کل منطقه پاتونگ اگر به دنبال بهترین هتل میگردید، هتل ایمپیانا ریزورت پوکت به شما پیشنهاد می شود. این هتل چهار ستاره امکانات و خدمات درجه یک و بسیار عالی داشته، از  طرفی کف پوشی از جنس مرمر دارد. از هر توریست و گردشگر تور تایلند درباره اقامت در این هتل بپرسید، برای شما از اقامت بسیار راحت و لذت بخشی که داشته صحبت خواهد کرد. این هتل چهار ستاره یک ایوان اختصاصی داشته که امکان تماشای جنگل های گرمسیری این منطقه و غروب بسیاری زیبای خورشید را میدهد. از جمله خدمات خوب و پیشرفته این هتل میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

اتاق های هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

هتل ایمپیانا ریزورت پوکت، به طور کلی دارای 68 اتاق و سوئیت می باشد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • سوئیت ها
  • سوئیت های دولوکس

این هتل چهار ستاره، اتاق هایی شیک و بسیار زیبایی داشته که انواع امکانات مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران تور تایلند در طول سفر را دارد مثل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت به صورت روزانه، گاوصندوق، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و ... .

اتاق های هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

رستوران سالابوا هتل ایمپیانا ریزورت پوکت انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، تایلندی و ... را برای میهمانان تور تایلند، همراه با نوشیدنی های مختلف در فضای باز و یا سالن رستوران سرو می کند. از انواع امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به سونا و جکوزی، امکانات غواصی، ماساژ و اسپا، زمین تنیس، پرتاب دارت، کتابخانه، تراس اختصاصی حمام آفتاب، حمام ترکی، استخر روباز و ... اشاره کرد.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ایمپیانا ریزورت پوکت تایلند

هتل ایمپیانا ریزورت چهار ستاره از ساحل دو دقیقه فاصله داشته و تا بانگلا رود و تفریحات شبانه اش چند دقیقه فاصله دارد. از مراکز خرید نزدیک به این هتل میتوان به مرکز خرید جانگ سیلوت اشاره کرد. شهر چاونگ نیز سه کیلومتر از هتل ایمپیانا ریزورت پوکت فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا این هتل پنج ستاره 45 دقیقه راه است.