هتل ایمپریال دهلی هند : در مسیر جانپس شهر دهلی، هتل ایمپریال پنج ستاره قرار دارد. یکی از بهترین هتل های این شهر که با تمام امکانات و خدمات پیشرفته ای که داشته، سعی دارد تا بهترین ها را به میهمانان تور هند خود ارائه دهد. خدمه هتل ایمپریال دهلی هند به صورت حرفه ای آموزش دیده ای داشته و به زبان انگلیسی تسلط دارند. همینطور با رفتار حرفه ای که داشته، تمام میهمانان خود را در طول اقامت راضی نگه می دارند. از خدمات این هتل میتوان به اجاره تلفن همراه، سالن آرایشی و زیبایی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، باربر، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و ...  اشاره کرد.

هتل ایمپریال دهلی هند

اتاق های هتل ایمپریال دهلی هند

ایمپریال پنج ستاره، 235 اتاق و سوئیت داشته که بالاترین سطح استاندارد را دارند و با مد روز طراحی شده اند. سقف اتاق ها بلند بوده و فضای آن ها بزرگ و دلباز است. داخل این اتاق ها و سوئیت های هتل ایمپریال دهلی هند امکاناتی مثل گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز، روزنامه، اینترنت و ..  موجود است.

اتاق های هتل ایمپریال دهلی هند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایمپریال دهلی هند

با اقامت در این هتل هیچگاه حوصله تان سر نرفته و میتوانید بهترین سرگرمی ها را در دهلی داشته باشید مثل استخر روباز و سرپوشیده، سالن ماساژ و اسپا، آبگرم، سونا و جکوزی، سونا بخار، سالن بدنسازی، حمام بخار فنلاندی، اسکواش، سالن یوگا، کتابخانه، حمام ترکی، زمین های تنیس، بسکتبال و والیبال ساحلی، پارک ساحلی، سالن انیمیشن برای کودکان میهمانان تور هند و ... . رستوران های هتل ایمپریال دهلی هند نیز بهترین سرآشپزهای شهر را داشته و انواع غذاهای سنتی هندی و بین المللی در لابی و یا کنار استخر برای شما سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایمپریال دهلی هند

دسترسی های نزدیک به هتل ایمپریال دهلی هند

این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین منطقه های شهر دهلی قرار گرفته، به این صورت که از مرکز شهر تنها یک کیلومتر فاصله دارد همینطور تا جاذبه های گردشگری خوب دهلی دسترسی بسیار راحتی دارد مثل رصدخانه جانتار مانتار، مرکز آمریکایی ها، شورای بریتانیا و ....