هتل ایمپریال بیزینس در منطقه بومونتی استانبول واقع شده است و با یک پیاده روی می توانید به مراکز خرید ، رستوران ها و مراکز تفریحی برسید. این هتل بزرگ و مجلل با 203 اتاق و سوئیت ، 5 نوع اتاق هتل ایمپریال بیزینس برای هرگونه نیاز و سلیقه افراد گوناگون کافی است اتاق ها بزرگ با دکوراسیونی بسیار زیبا و شیک با امکاناتی مانند اینترنت رایگان پرسرعت، چای و قهوه ساز ، تلویزیون های صفحه تخت ، ماهواره ، حمام لوکس و مجهز ، میز کار، خدمات اتاق 24 ساعته ، تهویه مطبوع ، مبلمان لوکس، مینی بار می باشد.

رستوران DIAMOND غذاهایی لذیذ را با سلیقه شما از غذاهای بین المللی و محلی به شما ارائه می دهد ، در رستوران بین ساعت 7 تا 10:30 می توانید از یک صبحانه غنی بهره مند شوید. رستوران KEHRIBAR در لابی شما را به یک باغ مخفی دعوت می کند که منوی غذا به صورت سفارشی سرو می شود، ساعات کاری رستوران ها 11 تا 23 می باشد. در بار ELEGANCE واق در لابی شما می توانید از انواع نوشیدنی های سرو و گرم لذت ببرید.

کسانی که به بهداشت و خواص درمانی آبگرم آگاه هستند مجموعه آبگرم امپراتوری هتل شامل استخر ، سونا ، جکوزی ، سنگ درمانی ، حمام ترکی ، ماساژ با اتاق های مجزا برای افراد مجرد و متاهل آرامش منحصر بفردی را با کیفیت بالا و محصولات ارگانیک به امغان آورده است.

3 اتاق کنفرانس مجهز و منحر به فرد هتل برای کسانی که برای کار و تجارت سفر کرده اند مکان های مناسبی برای برگزاری جلسات می باشد.

خدماتی مانند نگهداری کودک، صرافی ، کتابخانه ، گالری هنری ، خدمات 24 ساعته ، کارکنان چند زبانه، خشکشویی و.. نیز جهت آسای و رفاه بیتر شما تعبیه شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 دقیقه می باشد.