هتل ایفل باتومی گرجستان : هتل سه ستاره ایفل، در قسمت مرکزی شهر باتومی قرار دارد. همینطور فاصله این هتل تا ساحل دریای سیاه تنها سه دقیقه می باشد. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان انواع خدمات و امکانات پیشرفته و بسیار خوب نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، حمل چمدان ها، کارکنان چند زبانه و حرفه ای و ... اراده میدهد.  

هتل ایفل باتومی گرجستان

اتاق های هتل ایفل باتومی گرجستان

هتل ایفل باتومی به طور کلی دارای هجده بوده. این هجده اتاق راحت و ساده طراحی شده اند تا میهمانان تور گرجستان در طول اقامت در این هتل سه ستاره، بسیار احساس راحتی داشته باشند. از جمله امکاناتی که داخل هر هجده اتاق این هل ارائه شده است میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ایفل باتومی گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایفل باتومی گرجستان

در رستوران هتل ایفل باتومی بیشتر غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران سرو می شوند. همینطور صبحانه های آن دارای نوشیدن های گرم، گوشت، شیرینی و ... بوده که به صورت بوفه ای برای میهمانان ارائه می شوند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای میهمانان تور گرجستان شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا، بدنسازی، ماساژ و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایفل باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل ایفل باتومی گرجستان

هتل ایفل باتومی سه ستاره دسترسی های خوبی به مراکز تجاری و تفریحی، ایستگاه های حمل و نقل عمومی و ... به توریست ها و گردشگران تور گرجستان میدهد. میهمانان هتل میتوانند با پانزده دقیقه پیاده روی، به ساحل دریای سیاه برسند. از بین ایستگاه ها نیز، ایستگاه قطار باتومی در فاصله پانصد متری می باشد. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ایفل باتومی گرجستان، دلفیناریوم با یک کیلومتر، برج الفبا با دو کیلومتر و موزه باستان شناسی با پانصد متر فاصله را میتوان نام برد. فاصله بین فرودگاه بین المللی باتومی تا هتل ایفل، پنج کیلومتر می باشد.