هتل ایسیس بدروم ترکیه : هتل ایسیس هتلی 5 ستاره در شهر بدروم ترکیه است. این هتل یکی از بهترین هتل هایی است که در تور ترکیه می توانید رزرو کند. این هتل در یکی از بهترین مناطق بدروم ترکیه واقع شده است. هتل ایسیس در نزدیکی دریای اژه واقع شده و به همین جهت برای افرادی که به منظور لذت بردن از ساحل زیبای دریای اژه به بدروم سفر می کنند، بسیار مناسب و خوش جا به حساب می آید. ساحلی اختصاصی هتل ایسیس، از ساحلی شنی تشکیل شده است. لذت قدم زدن در این ساحل می تواند برای کسانی که در این هتل بدروم سکونت دارند لذت بخش ترین بخش از سفر باشد. این ساحل اختصاصی یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باعث می شود بسیاری از گردشگران تور بدروم این هتل را برای اقامت برگزینند.

هتل ایسیس بدروم ترکیه

اتاق های هتل ایسیس بدروم ترکیه

از امکانات اتاق های این هتل 5 ستاره می توان به بالکن های فوق العاده و سیستم تهویه مطبوع عالی اشاره کرد. تمامی اتاق ها دارای حمام مجهز به وان و همچنین دوش هستند و مسافران این هتل می توانند از هر کدام از آن ها استفاده کنند. همچنین یک سشوار حرفه ای نیز در هر اتاق وجود دارد. تلویزیون بزرگ و مجهز به برنامه های ماهواره ای از دیگر امکانات اتاق های هتل ایسیس است. جالب است بدانید که تمامی اتاق هایی که در هتل ایسیس قرار دارند، علاوه بر مینی بار، سینی چای و قهوه نیز موجود است که شما می توانید بر اساس میل خود آن را انتخاب کنید. ناگفته نماند که هتل ایسیس اتاق ها با امکانات مختلفی دارد. در صورتی که در سفر به بدروم نیاز به امکاناتی خاص در اتاق محل اقامت خود داشتید، بهتر است قبل از رزو تور حتما این موضوع را با کانتر فروش در میان بگذارید.

اتاق های هتل ایسیس بدروم ترکیه

رستوران های و امکانات رفاهی هتل ایسیس بدروم ترکیه

یکی از ویژگی های منحصربفرد هتل ایسیس، رستوران های متعدد این هتل است. هتل ایسیس دارای 5 رستوران مجزا است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. رستوران ایسیس که رستوران اصلی این هتل است و بوفه صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می شود. در این رستوران بهترین انواع غذای ملل در دسترس است. در رستوران "فنر فیش آلا کارته" این هتل، انواع غذای دریایی سرو می شود. همچنین رستوران چاینیز سندو انواع غذاهای کلاسیک و سنتی به ویژه غذاهای چینی را در منو خود قرار داده است. دو رستوران دیگر نیز غذاهای ایتالیایی و دیگری غذاهای ترکی سرو می کنند که همگی کیفیت فوق العاده و شف های حرفه ای دارند. رستوران ایتالیایی هتل ایسیس منظره ای فوق العاده از مدیترانه را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد. به جز 5 رستورانی که در هتل ایسیس بدروم قرار دارد، 3 کافه نیر در این هتل جای گرفته اند. یکی از این کافه ها در کنار استخر هتل قرار دارد. کافه دیگر که تامبا تومبا نام دارد انواع قهوه را در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. کافه سوشی نیز سومین کافه در هتل ایسیس است که دکوراسیونی فوق العاده داشته که میهمانان خود را شگفت زده می کند. این هتل دارای استخر، حمام ترکی، جکوزی و امکانات اسپا مثل ماساژ درمانی نیز هست. همچنین موج سواری و قایق سواری نیز در ساحل اختصاصی هتل فراهم شده تا مسافران تور ترکیه بتوانند در مدت اقامت در هتل از برخی تفریحات لذت ببرند.

رستوران های و امکانات رفاهی هتل ایسیس بدروم ترکیه

دسترسی های نزدیک به هتل ایسیس بدروم ترکیه

اما ویژگی مهم هتل ایسیس نزدیکی به مرکز شهر است. فاصله هتل ایسیس با ماشین  تا مرکز شهر تنها 10 دقیقه است و در زمانی که در مرکز شهر بدروم قرار گرفتید، می توانید به تمامی جاذبه های بدروم و مراکز خرید آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این دروازه میندوس و بدروم ویندمیلز تنها 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.