هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند : هتل ایستین ایزی پاتونگ سه ستاره پوکت، نزدیک ترین دسترسی را به ساحل پاتونگ داشته و همینطور از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین نقطه از شهر می باشد. این هتل در سال 2013 تاسیس شده و از آن زمان تا به کنون موفق شده بهترین خدمات را به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه دهد مثل اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تاکسی سرویس، تبدیل ارز، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی و ... .

هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

اتاق های هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

این هتل سه ستاره در پوکت، 55 اتاق مبله داشته. این 55 اتاق، هرکدام دارای امکانات یکسان و مشابهی مثل گاوصندوق، مینی بار، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تراس، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

انواع غذاهای سنتی و مدرن پوکت و غذاهای بین المللی در رستوران این هتل، به همراه نوشیدن های مختلف سرو می شوند. همینطور میهمانان تور تایلند میتوانند یک روز بعد از ظهر را به تفریحات داخل هتل اختصاص داده و از امکاناتی هتل مثل استخر روباز، سال بدنسازی، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند

هتل سه ستاره ایستین ایزی پاتونگ در بهترین موقعیت مکانی از شهر قرار داشته و با مرکز خرید محبوب جانگ سیلون تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور مرکز تفریحات شبانه، بانگلاروز نیز در فاصله یک کیلومتری از هتل قرار دارد. مرکز شهر تا هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند شانزده متر فاصله داشته و ساحل پاتونگ نیز در فاصله 450 متری از هتل می باشد. از هتل ایستین ایزی پاتونگ پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی این شهر تنها 37 کیلومتر راه است.