هتل ایزمایلو آلفا مسکو : از هتل های خوب چهار ستاره مسکو، ایزمایلو آلفا بوده و یکی از مناسب ترین هتل های این شهر است که میتوان به توریست ها و گردشگران تور مسکو پیشنهاد داد. این هتل چهار ستاره، به صورت شبانه روزی میهمانان را پذیرش کرده و برای راحتی آن ها، اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه داده است. خدمه این هتل، به صورت حرفه ای آموزش دیده اند و به زبان های انگلیسی و روسی مسلط هستند. با رزرو این هتل برای اقامت، میتوانید مسیر فرودگاه تا هتل و یا برعکس را از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. همینطور لازم نیست برای کودکان زیر هفت سال خود هزینه ای برای اقامت بپردازید، هزینه اقامت برای کودکان زیر هفت سال در هتل ایزمایلو آلفا مسکو رایگان است! این هتل چهار ستاره خدمات بسیاری را برای عام قرار داده مثل خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و مراسمات و ...

هتل ایزمایلو آلفا مسکو

اتاق های هتل ایزمایلو آلفا مسکو

هتل ایزمایلو آلفا، اتاق های بسیاری داشته از جمله اتاق های استاندارد، خانوادگی، اتاق های عروس و داماد، سوئیت های استاندارد، اتاق های مخصوص معلولین و ... که همگی به اندازه کافی بزرگ و راحت بوده تا مسافران تور روسیه در آنها احساس راحتی داشته باشند. اتاق ها و سوئیت ها بسیار شیک بوده و از خدمات سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم صوتی و تصویری، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون و تلفن، اینترنت و ... برخوردار هستند.

اتاق های هتل ایزمایلو آلفا مسکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ایزمایلو آلفا مسکو

برای صرف وعده های ناهار و شام لازم نیست از هتل خارج شوید، هتل ایزمایلو آلفا مسکو رستوران های خوبی با انواع غذاهای روسی و بین المللی برای میهمانان داشته. همینطور اگر در رژیم غذایی به سر میبرید، میتوانید از منو غذاهای رژیمی استفاده کرده تا رژیم غذایی خود را حتی در سفر حفظ کنید. استخر بزرگ و مناسبی هم در کنار این رستوران ها قرار داشته تا در اوقات فراغت خود کمی آب تنی کنید و خستگی سفر را از تن خود بیرون کنید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ایزمایلو آلفا مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل ایزمایلو آلفا مسکو

این هتل چهار ستاره، در منطقه ای پر از جاذبه های توریست و گردشگری برای مسافران تور روسیه قرار داشته و همینطور پارک ها و فضای سبز بسیاری اطراف خود دارد از جمله پارک ایزمایلوفسکی، که نزدیک ترین پارک به هتل است. ایستگاه متروی Partisanskaya‏ با پنجاه متر فاصله و مرکز شهر مسکو، با ماشین پانزده دقیقه از هتل فاصله دارد.