هتل اپرا سوییت ایروان : این هتل پذیرش شبانه روزی داشته و امکانات و خدمات خوبی مثل خشکشویی و لباسشویی، خدمات رزرو، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق امانات، کرایه ماشین، خدمات تورگردی و پارکینگ دارد. همینطور بسیار نزدیک به سالن تئاتر اپرای شهر، ایستگاه متروی باقرامیان، میدان جمهوری، ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی دارد.

هتل اپرا سوییت ایروان

اتاق های هتل اپرا سوییت ایروان

اتاق های این هتل نشمینی بزرگ داشته و امکاناتش برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان مدرن و لوکس است مثل باکس نگهداری از لپ تاپ، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، صبحانه در اتاق، حمام لوکس و مجهز، آشپزخانه، یخچال یا مینی بار، کتری برقی، اجاق گاز و اینترنت بی سیم رایگان میباشد .

اتاق های هتل اپرا سوییت ایروان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل اپرا سوییت ایروان

رستوران های این هتل هر وعده غذایی که بخواهید را تنها با یک تماس از جانب شما حاضر کرده و در اتاق تحویل میدهد. همینطور اگر ملاقات کاری داشته باشید نیز رستوران های هتل سرویس پذیرایی داشته و از میهمانتان به خوبی پذیرایی میشود. از بهترین کافه های هتل کافه اپرا سوییت است که کافه مخصوص است. رستوران سیناترا نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی و .. را برای میهمانان سرو میکند. از امکانات این هتل میتواند به سالن بدنسازی و خدمات ماساژ اشاره کرد.