معرفی هتل اوینیو ( (Avenue Hotel دبی

هتل اوینیو یکی از هتل های خوب و بسیار با کیفیت دبی می باشد که در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل اوینیو در خیابان الرقه و محله دیره واقع شده است هتل اوینیو هتلی چهار ستاره با امکانات و تجهیزاتی بسیار عالی در خدمات مسافران و گردشگران شهر دبی می باشد. چشم انداز زیبای هتل از شهر دبی دیدی بسیار کلی از شهر شگفت انگیز دبی می بخشد.

هتل اوینیو 140 باب اتاق به سبک های مختلف و برای نیازهای مختلف مسافران تدارک دیده است تمامی اتاق ها بسیار مجهز و زیبا با تمامی امکانات رفاهی هستند. لابی هتل پذیرشی 24 ساعته دارد که در هر ساعت از شبانه روز آماده استقبال و مهمان نوازی از مهمانان این هتل می باشد. از امکانات و خدمات هتل می توان به آسانسور , سیستم تهویه هوای مطبوع , اینترنت پرسرعت بی سیم , رستوران , آرایشگاه , صندوق امانات , خشک شویی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. هتل اوینیو به خاطر موقعیت بسیار خوبی که دارد نزدیک به مراکز تجاری مهم و اصلی شهر دبی می باشد.

هتل اوینیو حدودا 4 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد همانطور که قبلا ذکر شد به دلیل موقعیت بسیار عالی هتل اوینیو که در مرکز شهر دبی واقع شده است فاصله بسیار کمی با مراکز خرید از جمله سیتی , سوق طلا , الغوریر و خیابان نایف دارد خیابان نایف به دلیل مغازه های بسیار خاصی که دارد مناسب برای خرید سوغاتی است. نایف در واقع منطقه ای مسکونی تجاری است خیابان نایف از نظر مساحت از خیابان های اطراف خود وسیع تر و بزرگ تر و یکی از قدیمی ترین مناطق شهر دبی می باشد.

از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر پشت بام اشاره کرد به دلیل رو باز بودن این استخر می توان در این مکان حمام افتاب گرفت. به همین منظور در اطراف استخر تخت ها و صندلی های مخصوص استراحت و حمام آفتاب موجود می باشد. علاوه بر استخر هتل یک مرکز فوق تخصصی تناسب اندام و همچنین خدمات ورزشی دارد که برای ورزش دوستان و راحتی بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است.

هتل اوینیو شامل دو رستوران می باشد رستوران های هتل به نام های منهتن و جویندگان طلا هستند رستوران منهتن به صورت بوفه در هر سه وعده غذاها را ارائه می دهد و غذاهای بین المللی در ان سرو می شود در رستوران دوم یعنی جویندگان طلا غذاهای دریایی و استیک های کبابی برای مهمانان آماده شده است.

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاکسی سرویس و ون سرویس : برای این که  مهمانان راحت تر بتوانند به مراکز خرید و سواحل زیبایی دبی بروند از تاکسی و ون سرویس استفاده می کنند این سرویس مخصوصا برای افرادی که دبی را نمی شناسند و یا سالمند هستند مناسب می باشد نقل و انتقال با این سرویس به صورت رفت و برگشت می باشد و مهمانان برای بازگشت خود به هتل اصلا نگران نباشند.

خدمات اتاق و خانه داری , کرایه اتومبیل , شاتل فرودگاهی که شامل هزینه اضافی خواهد شد, میز پذیرش 24 ساعته , میز تور یکی از بهترین های هتل , نرخ ارز , نگهداری از چمدان های مسافرین هتل , استخر فضای باز در تما طول سال ( البته ناگفته نماند که هوا در تمام ایام سال در دبی گرم می باشد) , تراس , بیلیارد, کلوپ تفریحی , خدمات دربان , خشکشویی , اتو سرویس , واکس و خدمات مربوط به کفش , امکانات نشست ها و همایش و ضیافت , مرکز کسب و کار , دستگاه فکس , دستگاه فتوکپی , باربر فروشگاه , خدمات زیبایی , فروشگاه مخصوص سوغات و هدیه , امکانات اتاق وی آی پی , روزنامه , صندوق امانات , مغازه و فروشگاه های داخل هتل , اتاق برای غیر سیگاری ها , امکانات مخصوص برای افراد با شرایط خاص مثل معلولین , اتاق مخصوص برای مسافرینی که خانوادگی سفر کرده اند , اتاق عایق صوتی , محل مناسب و مشخص شده برای افراد سیگاری که با خیال راحت بدون هیچ مزاحمتی برای مسافرین دیگر بتوانند سیگار بکشند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با هتل در ارتباط باشید.

آدرس هتل اوینیو (Avenue Hotel) دبی (۴ ستاره)

  Al Rigga Street, Deira,  Dubai, United Arab Emirates

فکس : ٩٧١۴٢۶۶٨٢۴٩

تلفن : ٩٧١۴٢٩٧٠٨٠٨

برای رزرو تور دبی به لینک مراجعه کرده و با ما همراه باشید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@