هتل اونیو دبی : اقامتی در مرکز دبی به همراه اینترنت و پارکینگ رایگان و خدمات شبانه روزی را تنها با هتل اونیو دبی تجربه کنید. حتی میتوانید از این هتل برای مراسم ها میهمانی های خود استفاده کنید. رفتار کارکنان هتل کاملا گرم و مودبانه بوده و آن ها میتوانند به زبان های فیلیپینی، هندی، انگلیسی، عربی با شما صحبت کنند.

اتاق های هتل اونیو دبی :

مثل دیگر هتل ها، این هتل نیز چند نوع اقامتگاه را برای مهمانان در نظر میگیرد، اتاق مخصوص معلولین، اتاق بدون سیگار، اتاق مخصوص خانواده. هر اتاقی سیستم تهویه هوای مناسب داشته و عایق صدا هستند. نحوه دکور اتاق ها نیز برگرفته از طراحی های مدرن اروپایی است 

اتاق های هتل اونیو دبی

رستوران های هتل اونیو دبی :

رستوران های خوب این هتل برای شما هر زمان که بخواهید انواع  غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو کزده وشما میتوانید در رستوران Gold Rush غذاهای آمریکایی و استیک های گریل شده میل کنید.

رستوران های هتل اونیو دبی

امکانات تفریحی هتل اونیو دبی :

این هتل به علت داشتن یک منظره فوق العاده به سمت شهر یکی از پرطرفدارترین های گردشگران تور دبی است. حال فرض کنید روی پشت بام این هتل در حال شنا کردن نظاره گر این منظره عالی شوید و آرامش را احساس کنید. در کنار این استخر برای تفریح میهمانان بازی بیلیارد و دارت در نظر گرفته شده.

فاصله هتل تا فروگاه بین المللی 3.5 کیلومتر و تا قایقرانی های دبی تنهای 2 کیلومتر است.

امکانات تفریحی هتل اونیو دبی

آدرس هتل اونیو دبی :

Al Rigga Street, Dubai, United Arab Emirates