هتل اولد پوکت تایلند : هتل چهار ستاره اولد پوکت، در منطقه ساحلی این شهر قرار داشته و به ساحل پاتونگ نیز بهترین دسترسی را دارد. میهمانان و توریست های تور تایلند میتوانند با انتخاب این هتل، به راحتی در سواحل بسیار خوب این شهر دسترسی داشته باشند. از خدمات انی هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست ها میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات برای افراد معلول، سولاریوم، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

هتل اولد پوکت تایلند

اتاق های هتل اولد پوکت تایلند

هتل اولد پوکت تایلند، به طور کلی دارای 184 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های میهمان
  • اتاق های رو به ساحل
  • اتاق های مخصوص عروس و داماد
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره، بسیار تمیز و شیک بوده و طراحی و دکوراسیون آن به سبک پرتغالی می باشند. امکاناتی داخل اتاق ها و سوئیت های این به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه می شوند، شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، میزکار، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل اولد پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد پوکت تایلند

در رستوران های هتل اولد پوکت، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی، دریایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می شوند. غذاهای دریایی این رستوران های این هتل بسیار باکیفیت و عالی بوده، و پیشنهاد می شود حتما امتحان کنید. از جمله امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره میتوان به دو استخر روباز بزرگ، سالن ماساژ، اسپا، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل اولد پوکت تایلند

هتل اولد چهار ستاره پوکت، از جاذبه های گردشگری شهر، به خصوص از معروف ترین آنها که مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند هست، مجسمه بودا، دو کیلومتر فاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 29 کیلومتری هتل می باشد.