هتل اولد تفلیس بوتیک گرجستان : هتل چهار ستاره اولد تفلیس بوتیک در خیابان گریشاش ویلی قرار داشته و نسبت به مرکز شهر و قسمت تاریخی و توریستی تفلیس دسترسی نزدیکی دارد. این هتل چهار ستاره برای میهمانان خود امکانات و خدمات بسیار خوبی فراهم می کند تا اقامتی به یاد ماندنی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان داشته باشد. هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس شامل امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، صرافی و ... می باشد. کارکنان این هتل چهار ستاره به زبان های روسی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل اولد تفلیس بوتیک گرجستان

اتاق های هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس

هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس به طور کلی دارای سیزده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های جونیور

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل با معماری باستانی گرجی طراحی و تزئین شده اند. علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که داشته، تمام امکانات مورد نیاز برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان در آن ها فراهم شده اند مثل مینی بار، بطری آب، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... .

اتاق های هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس

رستوران هتل اولد تفلیس بوتیک سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای میهمانان خود سرو می کند. صبحانه ها به صورت روزانه و سلف سرویس بوده و وعده های ناهار و شام شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... می باشند. نوشیدنی ها و دسرهای مختلف نیز در کافه بار این هتل چهار ستاره سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس

موقعیت هتل اولد تفلیس بوتیک برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان بسیار عالی است. میهمانان علاوه بر جاذبه های گردشگری، به وسایل حمل و نقل عمومی نیز دسترسی نزدیک دارند. ایستگاه متروی نزدیک به این هتل در فاصله ده دقیقه ای قرار دارد. ایستگاه قطار تفلیس نیز چهار کیلومتر با هتل فاصله دارد. با اقامت در این هتل چهار ستاره به جاذبه های گردشگری مثل حمام های گوگردی معروف، خیابان شاردنی، میدان فریدام، باغ گیاه شناسی تفلیس، کلیسای جامع متخی و ... دسترسی نزدیک خواهید داشت. از هتل اولد تفلیس بوتیک تفلیس تا فرودگاه بین المللی شهر سیزده کیلومرت فاصله است.