هتل اولد تاون باتومی گرجستان : هتل سه ستاره اولد تاون باتومی گرجستان از ساحل دریای سیاه تنها دو تا پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. پذیرش ها در این هتل سه ستاره به صورت شبانه روزی می باشد. میتوان گفت تمام امکانات و خدماتی که توریست ها و گردشگران تور گرجستان در طول سفر خود به باتومی احتیاج دارند را داشته. این خدمات و امکانات شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، انبار چمدان ها، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل اولد تاون باتومی گرجستان

اتاق های هتل اولد تاون باتومی گرجستان

هتل اولد تاون باتومی گرجستان، به طور کلی تنها ده اتاق دارد. نظافت این ده اتاق به صورت روزانه است. میهمانان هتل تور گرجستان میتوانند صبحانه های خود را داخل اتاقشان میل کنند. از جمله امکاناتی که داخل هر ده اتاق هتل اولد تاون باتومی گرجستان به صورت مشابه وجود دارد، میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، تراس اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اولد تاون باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد تاون باتومی گرجستان

در رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای اروپایی، آسیایی، گرجی و بین المللی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو می شوند. نوشیدنی ها نیز در قسمت بار و کافه هتل به صورت شبانه روزی ارائه می شوند. از امکانات رفاهی این هتل سه ستاره میتوان به تراس روی پشت بام، سونا و جکوزی، استخر، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اولد تاون باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل اولد تاون باتومی گرجستان

ایستگاه قطار باتومی، در فاصله یک کیلومتری از هتل اولد تاون سه ستاره قرار دارد. از هتل اولد تاون باتومی گرجستان تا ساحل دریای سیاه پنج دقیقه راه است. فاصله بین هتل اولد تاون باتومی تا فرودگاه بین المللی این شهر، پنج کیلومتر می باشد.