هتل اوریون اولد تاون تفلیس : از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه مترو آولاباری دو دقیقه، تا میدان آزای تفلیس 1.5 کیلومتر، ایستگاه قطار تفلیس چهار کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر شانزده کیلومتر فاصله دارد. هتل اوریون اولد تاون تفلیس در قسمت قدیمی و تاریخی از این شهر قرار دارد. کارکنان رفتاری حرفه ای داشته و به زبان های روسی و انگلیسی صحبت میکنند. همینطور ورود حیوانات به این هتل مجاز بوده و بابت آن مبلغی نیز دریافت نمیشود. هتل اوریون اولد تاون تفلیس مجهز به خدمات ترنسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، گاوصندوق، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، ترنسفر درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ میباشد. هتل اوریون اولد تاون تفلیس در محله آولاباری واقع بوده و بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان به خاطر غذاهای محلی و طبیعت های بکر و سرسبزی که داشته طرفدارش هستند.

هتل اوریون اولد تاون تفلیس

اتاق های هتل اوریون اولد تاون تفلیس

هتل اوریون اولد تاون تفلیس حدود سی اتاق محتلف برای میهمانان خود داشته که هرکدام با توجه به انتخاب شما امکانات و خدمات خاص و منحصربفر خود را دارند. اما امکاناتی که در همه این اتاق های خانوادگی، سیگار ممنوع، vip، ضد حساسیت و اتاق عروس دارند به صورت یکسان به میهمانان داده میشود شامل چای ساز وقهوه ساز، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق تلوزیون، نشیمن جدا، عصرانه در اتاق، تلوزیون، تلفن، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی، تراس، سیستم تهویه هوا و اینترنت بی سیم رایگان هستند.

اتاق های هتل اوریون اولد تاون تفلیس

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اوریون اولد تاون تفلیس

صبخانه های هتل اوریون اولد تاون تفلیس را حتما میل کنید. همینطور میتوانید درخواست کنید تا صبحانه تان را به اتاق بیاورند. رستوران های هتل اوریون اولد تاون تفلیس انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی را برای میهمانان خود سرو میکند. از جمله امکانات تفریحی این هتل سالن ماساژ حرفه ای، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی و استخر میباشد.