هتل اورین تفلیس گرجستان : یکی از هتل های سه ستاره بسیار خوب شهر تفلیس، هتل اورین است. این هتل کارکنانی به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی داشته که شبانه روزی پذیرش کرده و به اتاق های سرویس میدهند. این هتل برای میهمانان و توریست ها و گردشگران تور گرجستان خدمات ترنسفر فرودگاهی و درون شهری در نظر گرفته و بابت آن هزینه جداگانه دریافت میکند. پذیرش هتل شبانه روزی انجام شده و خدمات صرافی، صندوق امانات، تبدیل ارز، اتاق جلسه و کنفرانس به همراه امکانات مورد نیاز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، پارکینگ برای میهمانان ارائه میشود.

هتل اورین تفلیس گرجستان

اتاق های هتل اورین تفلیس گرجستان

اتاق های هتل اورین تفلیس گرجستان به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های ضد آلرژی
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های عایق صدا
  • و سوئیت

اتاق ها و سوئیت های این هتل برای امکانات بیشتری نسبت به دیگر هتل های اطراف داشته و شیشه پنجره های آن دو جداره هستند. امکانات مشترک بین اتاق ها شامل تراس اختصاصی، نشیمن بزرگ، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلوزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی و اینترنت رایگان مییاشد. همینطور امکان سرو صبحانه در اتاق ها وجود دارد.

اتاق های هتل اورین تفلیس گرجستان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل اورین تفلیس گرجستان

رستوران های هتل اورین تفلیس گرجستان بیشتر غذاهای محلی و غذاهای اروپایی برای میهمانان خود آماده کرده و صبحانه های خوب و مفصلی دارد. از جمله غذاهای معروف این هتل، سوشی های آن است که طرفداران بسیاری دارد. میهمانان هتل اورین تفلیس گرجستان میتوانند با بازی بیلیارد خود را سرگرم کرده و با حمام آفتاب در تراس اختصاصی هتل، سونا و ماساژ حرفه ای استراحت کنند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل اورین تفلیس گرجستانامکانات تفریحی و رستوران های هتل اورین تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل اورین تفلیس گرجستان

با اقامت در این هتل با مرکز شهر، خیابان Chavchavadze و دانشگاه دولتی این شهر تنها صد متر فاصله خواهید داشت. سالن فیلارمونیک نیز در یک کیلومتری هتل اورین تفلیس گرجستان قرار دارد. وسایل حمل و نقلی مثل ایستگاه قطار مرکزی در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی این شهر در نوزده کیلومتری هتل است.