هتل اورکا رویال استانبول : هتل اورکا رویال چهار ستاره با موقعیت مکانی بسیار خوبی که داشته، مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. همینطور طراحی داخلی و بیرونی بسیار خوبی داشته که میتواند یکی از دلیل های جذب توریست ها به سمت خود باشد. دسترسی از این هتل به سمت وسایل حمل و نقل، مراکز تجاری و تفریحی بسیار راحت است. میهمانان تور استانبول با اقامت در این هتل از امکانات خوبی که شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی و تبدیل ارز، اتاق های مخصوص استعمال سیگار، اتاق های کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند، استفاده کنند.

هتل اورکا رویال استانبول

اتاق های هتل اورکا رویال استانبول

اتاق های این هتل چهار ستاره با امکانات بسیار مدرن و عالی مثل سیستم تهویه هوای مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، نظافت روزانه، مبلمان راحت، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و همینطور تراس هایی به سمت ساحل و شهر تجهیز شده اند. سرویس دهی به اتاق های این هتل به صورت شبانه روزی می باشد.  

اتاق های هتل اورکا رویال استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اورکا رویال استانبول

رستوران لوکس و بسیار شیک هتل اورکا رویال، برای میهمانان تور استانبول انواع غذاهای بین المللی، ترکی، چینی، عربی و ایتالیایی را در ظروف بسیار زیبا سرو میکنند. کافی شاپ بزرگ هتل روی پشت بام نیز، بهترین مکان برای استراحت بوده و نوشیدنی های مختلفی آماده می کند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت در این هتل از امکانات تفریحی بسیار خوبی مثل دو استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، سالن بازی برای کودکان، سالن بدنسازی و ... برخوردار خواهند بود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اورکا رویال استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل اورکا رویال استانبول

با اقامت در این هتل چهار ستاره به ایستگاه راه آهن و تراموا دسترسی بسیار راحتی خواهید داشت. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل پارک گولان با صد متر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز چهارده کیلومتر از هتل فاصله دارد.