هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا : هتل اورنج کانتی واقع در ساحل زیبای شهر کمر در آنتالیا از معروف ترین هتل های ترکیه به شمار می رود. این هتل خواسته های نسل جوان را در صنعت گردشگری برآورده می کند. دفعه ی اول که مهمانان به این هتل سفر می کنند، تصور می کنند که در شهر آمستردام هلند با ساختمان های باستانی پا گذاشته اند. با دیدن چنین مناظری شگفت زده خواهید شد. شاد و شلوغ بودن این هتل، مهمانان زیادی را  به خود جذب می کند.این هتل جدا از ظاهری قرن شانزدهمی خود، امکانات و خدمات بسیار خوبی به میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه میدهد. این هتل ساحل اختصاصی داشته به همین خاطر انواع ورزش ها و تفریحات آبی را در خود در کنار دریای مدیترانه دارد. و اما خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه می شوند شامل نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی و تبدیل ارز، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.از شگفتی های گردشگری این هتل می توان به کانال آبی اشاره کرد که در وسط هتل واقع شده است و مهمانی های مجلل در آن برگزار می شود. قسمتی از این کانال برای شنا تعبیه شده است که مهمانان می توانند اوقات فرح بخشی را در آن تجربه کنند. یکی از امکانات فوق العاده ی این هتل، استفاده از اینترنت بی سیم رایگان است. جهت رفتن به این هتل می توانید از وسایل نقلیه ی عمومی مانند تاکسی و اتوبوس استفاده کنید.

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

اتاق های هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا، در مجموع 512 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقیسم می شوند :

  • اتاق های دلوکس به سمت شهر
  • اتاق های دلوکس به سمت دریا
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های ماه عسل
  • سوئیت های کوئیت بئاتریکس
  • سوئیت های پرنسس ماکسیما
  • سوئیت های دوبلکس ولندام هاوس
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

این تعداد اتاق با ویژگی های ذکر شده موجب شده است که هر فردی با هرگونه  استطاعت مالی بتواند در این هتل اقامت داشته باشد. امکانات رفاهی اتاق های این هتل نظیر تخت خواب های راحت، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه ی هوای مطبوع، خدمات ارتباطی مانند تلفن، مینی بار (با نوشیدنی های سبک)، فرش های زیبا در کف اتاق، تلویزیون های صفحه تخت بزرگ به همراه کانال های زیاد ماهواره ای، می باشد.

اتاق های هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

 این هتل خدماتی مانند لباسشویی رایگان، مجلات و روزنامه های رایگان، سروکردن نوشینی ها و غذاهای متنوع  را ارائه می دهد. سالن بیلیارد و تنیس  نیز از دیگر امکانات رایگانی هستند که هتل اورنج کانتی در اختیار مهمانان قرار می دهد.از ویژگی های منحصر به فرد این هتل که توجه خاص و عام را به خود جلب کرده است، اجرای برنامه های متنوع و شگفت انگیز گروه آکروبات بازهای بین المللی سیرک است که نمایش خارق العاده ای از خود را به رخ تماشاچیان می کشند.

امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

رستوران های هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

در هتل اورنج کانتی کمر، هر غذایی را که تصور کنید ازجمله انواع غذاهای ایرانی و خارجی وجود دارد. انواع رستوران ها با غذاهای متنوع سالم تهیه شده از محصولات طبیعی و ارگانیک، موجود است. اگر در هر زمان  از شبانه روز مخصوصا نیمه های شب احساس گرسنگی کردید  اصلا نگران نباشید چون رستوران های زیادی وجود دارند که به صورت شبانه روزی در اطراف هتل خدمات ارائه می کنند. سوپ هایی که در این هتل سرو می شود محشر و مناسب هر سلیقه و ذائقه ای است. قطعا از سوپ های مخصوص این هتل لذت خواهید برد.از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به استخرهای روباز و سربسته، سونا، جکوزی، اتاق بخار، اتاق ماساژ و با شگاه های بدنسازی با به روزترین تجهیزات اشاره کرد.مراکز خرید متعددی در اطراف هتل اورنج کانتی وجود دارد. دو مرکز خرید به نام های ال سی وایکیکی و دیفاکتو در نزدیکی هتل وجود دارد که می توانید با پیاده روی به آنجا بروید و خریدی جذاب و لذت در تور انتالیا بخش داشته باشید.

رستوران های هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر را تنها با پنج دقیقه پیاده میتوانید پیدا کنید. همینطور فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر می باشد.