هتل اوران استانبول : هتل سه ستاره اوران در سال 2005 تاسیس شده و از میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول به صورت شبانه روزی پذیرایی کرده و سرویس دهی می کند. خدمه هتل اوران استانبول به زبان های آلمانی، عربی، روسی، ترکی، انگلیسی و ... مسلط هستند. از جمله خدمات ارائه شده توسط این هتل برای توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول میتوان خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان و ... را نام برد.

هتل اوران استانبول

اتاق های هتل اوران استانبول

هتل اوران استانبول به طور کلی دارای 89 اتاق و سوئیت به سمت دریا و تنگه بسفر دارد. هرکدام از اتاق های این هتل سه ستاره بدون سیگار بوده و امکان سرو صبحانه در آن ها هست. از خدمات و امکانات داخل اتاق های هتل اوران استانبول میتوان به سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل اوران استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوران استانبول

در رستوران هتل اوران استانبول انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... به همراه نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه می شوند. همینطور برای سرگرمی و تفریح میهمانات امکانات خوبی ارائه شده مثل ماساژ، سونا و جکوزی، تراس حمام آفتاب، حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی، بازی دارت و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اوران استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل اوران استانبول

از این هتل سه ستاره تا جاذبه های گردشگری معروفی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، آب انبار زیرزمینی و ... فاصله بسیار کمی است. همینطور خطوط حمل و نقل عمومی نیز در فاصله پنجاه متری از هتل قرار دارد. فاصله هتل اوران استانبول تا فرودگاه بین المللی پانزده کیلومتر می باشد.