هتل امرالد سوئیت باکو : هتل چهار ستاره امرالد سوئیت نزدیک به ورزشگاه المپیک قرار داشته و نمای بیرونی بسیار زیبایی داشته که در هنگام شب همانند الماس خود را نشان میدهد. خدمات بسیار خوبی کارکنان و پرسنل هتل باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. پرسنل هتل امرالد سوئیت به زبان های آلمانی، انگلیسی، آذربایجانی، ترکی و روسی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل امرالد سوئیت باکو

اتاق های هتل امرالد سوئیت باکو

هتل امرالد سوئیت باکو به طور کلی دارای 71 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندار
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های سینگل یک نفره
  • سوئیت های جونیور

برای هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره امکانات منحصربفرد ارائه شده اند. از جمله امکانات یکسان بین هر کدام از اقامتگاه های آن شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل امرالد سوئیت باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امرالد سوئیت باکو

در رستوران هتل امرالد سوئیت انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آذربایجانی، اروپایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری باکو سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل برای میهمانان میتوان سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، استخر روباز و ... را نام برد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل امرالد سوئیت باکو

دسترسی های نزدیک به هتل امرالد سوئیت باکو

هتل امرالد سوئیت چهار ستاره از ایستگاه مترو در خیابان گارا گارایوف پانزده دقیقه و از استادیوم باکو سه کیلومتر فاصله دارد. از دیگر جاذبه های گردشگری و تجاری نزدیک به این هتل میتوان به مرکز فرهنگی حیدر علی اوف با پنج کیلومتر، تالار باله و اپرا با هفت کیلومتر، پارک افسران با هشت کیلومتر، پیست اتومبیل رانی فرمول یک با هفت کیلومتر، میدان فانتین با هشت کیلومتر، برج میدن، شیروان شظاه و اسماعیلیه نیز با نه کیلومتر فاصله اشاره کرد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز دوازده کیلومتر با هتل امرالد سوئیت باکو فاصله دارد.