هتل امارات گرند دبی : هتل چهار ستاره امارات گرند یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در دبی است. این هتل 47 طبقه ای کارکنانی محترم و اموزش دیده داشته که به زبان های روسی، فرانسوی، انگلیسی و عربی کاملا مسلط بوده و برای میهمانان و توریست های تور دبی خدماتی نظیر صندوق امانات، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اسانسور، خدمات خانه داری، اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان در لابی، خدمات خانه داری و ... ارائه میدهند.

هتل امارات گرند دبی

اتاق های هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی به طور کلی دارای 409 اتاق و سوئیت در 47 طبقه بوده که به سبک مدیترانه ای، بسیار زیبا و خاص دکور شده اند. دکوراسیون هر اتاق و سوئیت با دیگر متفاوت است. اما امکانات مشابه ارائه شده آن شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، نشیمن بزرگ، میز کار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دیه شبانه روزی، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل امارات گرند دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل امارات گرند دبی

کسانی که در هتل امارات گرند دبی ساکن هستند تنها با گذراندن چند طبقه آن هم با آسانسور به یکی از بروزترین و مدرنترین باشگاه بدنسازی برسند. و در کنار آن یک مرکز سلامتی کاملی نیز وجود دارد که شامل استخر، سونای خشک،‌ سونای بخار، سونای ترکی، جکوزی، استخر آب درمانی، استخر کودکان ، صندلی های ماساژور و ...می شوند که تمامی این ها موجب آسایش و آرامش مهمانان و توریست های تور ارزان دبی این هتل می شود. رستوران پانوراما نیز واقع در طبقه 43 با ویویی از از دریای عرب و منویی از تمامی غذاهای بین المللی موجود است. این هتل همچنین بهترین قلیان ها را در کافه روی پشت بام سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل امارات گرند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل امارات گرند دبی

مرکز کنوانسیون بین المللی و ایستگاه مترو تنها پنج دقیقه با هتل فاصله دارد. مراکز خریدی مثل دبی مال و برج العرب در فاصله ده دقیقه ای با هتل هستند. از هتل امارات گرند دبی تا فرودگاه بین المللی نهایت پانزده دقیقه فاصله است.