هتل الیو باتومی : هتل سه ستاره الیو بسیار نزدیک به ساحل دریای سیاه قرار داشته و سه دقیقه پیاده تا آن راه است. کارکنان حرفه ای این هتل به زبان های ترکی، گرجی، روسی و انگلیسی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... ارائه میدهند.

هتل الیو باتومی

اتاق های هتل الیو باتومی

هتل الیو باتومی به طور کلی دارای ده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های خانوادگی

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره به سبک کلاسیک طراحی شده اند. از پنجره اتاق های این هتل میتوان به سمت شهر زیبای باتومی چشم انداز داشت. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها برای توریست ها و میهمانان تور ارزان گرجستان ارائه شده اند میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل الیو باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل الیو باتومی

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل الیو باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل الیو باتومی

هتل سه ستاره الیو باتومی از ایستگاه قطار دو کیلومتر فاصله دارد. جاذبه های تفریحی بسیار خوبی نظیر پارک شش می، دلفیناریوم، دریاچه نوری، باغ وحش و ساحل دریای سیاه نزدیک به این هتل قرار دارند. از هتل الیو باتومی تا فرودگاه بین المللی نیز پنج کیلومتر فاصله است.