هتل الیت ورد استانبول : بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول میخواهند در نزدیکی میدان تکسیم اقامت داشته باشند تا به همه مراکز تجاری و تفریحی و به خصوص جاذبه های گردشگری این شهر دسترسی خوبی داشته باشند. به همین دلیل است که هتل های بسیاری در اطراف این میدان معروف ساخته شده اند. یکی از این هتل های پنج ستاره نزدیک به میدان تکسیم، هتل الیت ورد استانبول است. ابن هتل همینطور به فرودگاه آتاتورک، خیابان استقلال و ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیم میباشد. هتل الیت ورد استانبول چهار سالن کنفرانس و پذیرایی برای میهمانان داشته، همینطور دارای امکانات بیشتری مثل نمازخانه، پارکینگ، فضای سبز دلباز، اینترنت بی سیم، تاکسی سرویس، ترنسفر فرودگاهی رایگان، سیستم تهویه هوای مناسب، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، ترنسفر درون شهری و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل الیت ورد استانبول

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

اتاق های این هتل با استفاده از سبک نئوکلاسیک تزئین و دکور شده اند. کف تمام اتاق ها موکب بوده و هر اتاقی دارای تلوزیون ماهواره ای، تلفن، مبل، تخت راحت، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام های اختصاصی به همراه وان و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گهواره کودک، نظافت روزانه و سرویس دهی شبانه روزی میباشد. همینطور هتل الیت ورد استانبول برای اقامت افراد معلول و کم توان نیز برنامه هایی دارد.

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل الیت ورد استانبول

این هتل پنج ستاره شش رستوران و کافه داشته که هرکدام از آنها بهترین غذاهای بین المللی از سراسر دنیا و همینطور انواع غذاهای ترکی را سرو میکند. یکی از کافه های موردعلاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول کافه خیابانی بوده که روبه منظره زیبای شهر استانبول قرار دارد. از امکانات تفریحی در نظر گرفته شده نیز میتوان سالن ورزشی مجهز، استخر بزرگ، چایخانه سنتی، چایخانه روی پشت بام، زمین تنیس، بیلیارد، سونا و جکوزی، پارک بازی برای کودکان، گیم نت و حمام ترکیه ای را نام برد.