هتل الموروج روتانا دبی : زیباترین باغ برای هتل الموروج روتانا دبی، درست روبروی برج العرب و دبی مال است. هتل الموروج روتانا دبی یک باغ بسیار زیبا و سرسبز به همراه امکانات فوق العاده را برای شما میهمانان در نظر گرفته. همینطور پارکینگ در این هتل رایگان بوده و نیازی به رزرو کردن نیست. برای داشتن اینترنت برای 1ساعت 25 درهم باید پرداخت کرده و برای یک روز باید نود درهم پرداخت کنید. داشتن خدمات خوب و کارکنانی که به زبان های فیلیپینی، روسی، لهستانی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی صحبت میکنند موجب محبوب بودن هتل شده است.

اتاق های هتل الموروج روتانا دبی :

هنگام ورود به هتل، چند نوع اتاق به شما پیشنهاد میشود؛ اتاقهای ضد سیگار، اتاق های بزرگ برای خانواده و اتاق برای معلولین که با توجه به نیازهای خود میتوانید انتخاب کنید داخل هر اتاق خدمات بسیار عالی برای میهمانان مثل یک نشیمن بزرگ و راحت، یک چای ساز و قهوه ساز، سشوار و لوازم آریشی بهداشتی موجود است. برای هر سوئیت یک تراس نیز دارد.

اتاق های هتل الموروج روتانا دبی

رستورانها و امکانات تفریحی هتل الموروج روتانا دبی :

رستوران لبنانی این هتل به دلیل داشتن غذاهای بسیار خوشمزه و عالی جایزه Double Decker Pub را بنده شده و اکنون در رستورانی به اسم Pergolas غذاهای بین المللی سرو میکند. میتوانید غذای خود را به طور جدا سفارش داده و یا صبحانه را در اتاق  خود میل کنید. رستوران ها به صورت 24 ساعته برای مسافران تور دبی سرویس ارائه میدهند.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل الموروج روتانا دبی

امکانات تفریحی هتل الموروج روتانا دبی :‏

سرگرمی های ارائه شده در این هتل باعث شده تا هیچگاه حوصله تان سر نرود. داخل هتل، یک باشگاه کاملا مجهز برای ورزشکاران و همینطور ماساژهای معروف از مرکز اسپا برای خستگی در کردن فراهم شده است. برای کودکان نیز یک استخر مناسب به همراه خدمات نگهداری کودکان عرضه شده و شما میتوانید با خیال راحت به از مشغول به بازی تنیس شده و یا در تراس و استخر روباز مشغول شنا کردن باشید.

امکانات تفریحی هتل الموروج روتانا دبی

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ده دقیقه میباشد.

آدرس هتل الموروج روتانا دبی :‏

Financial Street, Off Sheikh Zayed Road Opp. Dubai Mall / Burj Khalifa, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates