هتل الماها دبی , هتلی در دل کویر

یکی از تفریحات هیجان انگیز می تواند این باشد که در فصول سرد به مکان هایی با آب و هوای گرم مسافرت کنیم. یکی از گزینه های مناسب می تواند دبی شهر زیبایی در سواحل خلیج فارس باشدو دبی با داشتن امکانات تفریحی و گردشگری فراوان مسافران و گردشگران زیادی را از آسیا و اروپا و حتی آمریکا به سوی خود جذب می کند. برای اینکه اقامتی آرامش بخش همراه با تمامی امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن داشته باشید پیشنهاد ما هتل های متوسط به بالا است حتی اگر بودجه خوبی دارید هتل های 4 ستاره یا 5 ستاره را در الویت قرار دهید ما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین های دبی را برایتان معرفی کنیم لطفا به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

هتل الماها هتلی پنج ستاره در شهر دبی می باشد این هتل یکی از بهترین هتل های شهر دبی و از مجهزترین هتل های موجود دبی است. هتل الماها هتلی کویری است که می تواند هیجان انگیز ترین گزینه باشد. این هتل در منطقه ای کویری و با بیشترین امکانات و لوکس ترین تجهیزات واقع شده است هتل الماها تا شهردبی 45 کیلومتر فاصله دارد این هتل به خاطر واقع شدن در بیرون از شهر و در دل کویر مسافران و گردشگران و کویر دوستان زیادی را به سوی خود هدایت کرده است.

بسیاری از گردشگران دوست دارند در محیطی عاری از هرگونه تکنولوژی شهری باشند و د رعین حال در مکان و اقامتگاهی راحت و مرفه اسکان داشته باشند دقیقا این هتل , یعنی هتل الماها چنین شرایطی را برای گردشگران فراهم آورده است.

هتل با معماری ای به سبک سنتی به علاوه امکاناتی بسیار کارآمد در خدمت گردشگران می باشد. هتل تمامی استاندارهای لازم برای یک هتل 5 ستاره را به خوبی رعایت کرده است و به همین دلیل مسافران و مهمانان این هتل از خدمت رسانی و امکانات هتل رضایت داشتند.

این هتل با داشتن سالن کنفرانس می تواند گزینه مناسبی برای مذاکرات کاری و تجاری و یا همایش های علمی باشد این هتل دارای اتاق هایی برای برگزاری جلسات است که با رزرو کردن این اتاق ها می توانید به کسب و کار خود رونق داده و قراردادهای خود را رهبری کنید.

از خدمات و امکانات دیگر این هتل می توان به لباس شویی , خشک شویی , سرو غذا در اتاق , لابی و رستوران ها و پارکینگ اشاره کرد. رستوران های هتل الماها غذاها و خوراکی های متنوعی را برای سرو آمده کرده است که براساس مزاج و سلیقه خود می توانید به انتخاب خود غذا سفارش دهید شما می توانیدغذای خود را در محیط رستوران و یا در تراس سرو کنید. حتی اگر دوست دارید غذای خود را در محیطی آرام تر میل کنید می توانید درخواست دهید تا غذایتان را به اتاق شما بیاورند. محیط سنتی هتل آرامش خاصی را به مهمانان القا می کند محیطی که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می باشد.

پیشنهاد ویژه ما اقامت در سوئیت های خاص هتل الماها است این سوئیت ها دارای استخرهای اختصاصی می باشند سوئیت ها به سبک چادرهای بادیه نشینان عرب ساخته شده است که چشم اندازی فوق العاده زیبا از محیط اطراف و کویر دارد. در سوئیت و اتاق های سوئیت حمام اختصاصی نیز وجود دارد این سوئیت ها و اتاق ها علاوه بر تمامی امکاناتی که دارند دارای امنیت بسیار خوبی نیز هستند در همه اتاق ها و سوئیت ها می توانید برای نگهداری لوازم و اجناس قیمتی خود از گاوصندوق ها استفاده کنید علاوه بر این سیستم صوتی و تصویری , چای ساز و ... نیز در این اتاق ها و سوئیت ها وجود دارد.

هتل الماها امکانات تفریحی مثل تورهای بیابان گردی نیز دارد در این هتل می توانید در تورها و تفریحاتی مثل  اسب سواری , کوه پیمایی با شتر , سافاری با خودروهای دو دیفرانسیلی و ... شرکت کنید و تجربیاتی هیجان انگیز داشته باشید. در این هتل مراکزی برای ارائه خدماتی چون ریلکسیشن , سونا و اتاق بخار و آب داغ و وان برای دوست داران این نوع تفریحات فراهم شده است.

اتاق هایی موسوم به اتاق های بدون دود در این هتل می باشد که برای افراد با شرایط خاص یا افرادی که الرژی دارند تدارک دیده شده است در هتل الماها مرکز تبادل ارز نیز وجود دارد که در صورتی که نیاز به ارز داشتید دیگر لازم نیست به مرکز شهر بروید و این همه مسافت را طی کنید.

هتل الماها 42 سوئیت با امکانات ویژه ای چون حمام های بزرگ و استخر اختصاصی و .. می باشد. به خاطر محدود بودن تعداد سوئیت های این هتل سعی کنید قبلا رزرو خود را انجام دهید تا با کمبود اتاق و سوئیت مواجه نشوید.

سرویس هایی پون بدنسازی , اتاق های ماساژ و ماساژهای برای سوئیت ها برای تمامی توریست های هتل الماها فراهم گردیده است. همان طور که قبلا ذکر شد در این هتل تفریحاتی مثل اسب سواری فراهم است اما اگر اسب سواری بلد نیستید می توانید از مربیان اسب سواری این مرکز کمک بگیرید در این مکان به مسافران اسب سواری نیز آموزش می دهند.

برای دیدن تور دبی سایت لست تورز بر روی لینک کلیک فرمایید و با آژانس های معتبر ما همراه باشید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@