هتل الغرير ريحان روتانا دبي : هتلی بدون وجود الکل و سرویس دهی در حد جهانی را با هتل الغیر ریحان روتانا تجربه کنید. در این هتل پنج ستاره برای داشتن اینترنت باید مبلغی جدا پراخت کنید و برای داشتن یک ساعت اینترنت مبلغ بیست درهم و برای یک روز کامل، باید نود درهم پرداخت کنید. امکان استفاده از پارکینگ رایگان بوده و باید رزرو شود. خدمه هتل بسیار گرم و مهربان بوده میتوانند به زبان های فیلیپینی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی با شما صحبت کنند. شما میتوانید برای مراسم ها و میهمانی های خود از هتل الغرير ريحان روتانا دبي استفاده کنید.

اتاقهای هتل الغرير ريحان روتانا دبي :

کلیه اتاق های این هتل به گونه ای طراحی و دکور شده است تا شما حس کنید در منزل خود هستید و چیزید کم و کسر نداشته باشید. الغرير ريحان روتانا دبي سه نوع اتاق ارائه میکند، اتاق بدون سیگار، اتاق برای معلولین و اتاق ضد آلرژی و عایق صدا. هرکدام از اتاق ها تلوزو ماهواره ای و مینی بار داشته و از تهویه مناسب برخوردارند.

اتاقهای الغرير ريحان روتانا دبي

خدمات و رستوران های هتل الغرير ريحان روتانا دبي :

اگر ایرانی هستید و با تور دبی سفر کرده اید الغرير ريحان روتانا دبي برای شما رستوران شایان را دارد که تمامی غذاهای ایرانی را برای شما سرو میکند. همچنین زستوران های دیگری به اسم Yasmine Lounge، Club Rotana Lounge یا Business Lounge و Liwan دارد که که غذاهای بین المللی ارائه میکند.

خدمات و رستوران های الغرير ريحان روتانا دبي

خدمات تفریحی الغرير ريحان روتانا دبي :

این هتل امکانات بی نظیری را برای میهمانان خود در نظر گرفته. استخر روباز و بی نقص و تراس آفتاب! علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از باشگاه مجهز هتل استفاده کنند. توجه داشته باشید که استفاده از سونا با هزینه همراه است.

خدمات تفریحی الغرير ريحان روتانا دبي
دسترسی های هتل به فرودگاه خوب سریع بوده و مرکز خرید الغیر به شم نزدیک است.

آدرس  هتل الغرير ريحان روتانا دبي :

Omar Bin  Al Khattab Street,next to Al Ghurair Centre P.O, Dubai, United Arab Emirates