هتل الغریر ریحان دبی : این هتل پتنج ستاهر یکی از خاص ترین هتل های منطقه دیره است که خوشبختانه کنار مرکز خرید الغریر بوده و علاقه مندان به خرید میتوانند به راحتی در این مرکز خرید گشتی بزنند. این هتل از بزرگ تریم مجتمع ها در دبی بوده که  428 اتاق و سوئیت مختلف برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. از امکانات داخلی بی نظیر آن نیز میتوان به پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن جشن و مراسمات، سرویس ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی، سوپرمارکت بین المللی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، پارکینگ اختصاصی و اینترنت وایرلس رایگان و کارکنان چند زبانه اشاره کرد که سرویس دهی را به نحو احسنت انجام میدهند.

هتل الغریر ریحان دبی

اتاق های هتل الغریر ریحان دبی

اتاق های هتل الغریر ریحان دبی نیز با یک طراحی و معماری خاص دکور شده و استاندارترین سطح از راحتی برای میهمانان در هتل را ارائه میدهد. هتل الغریر ریحان دبی 428 سوئیت و اتاق دارد که هرکدام از آنها شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، حمام اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، مبلمان، نظافت روزانه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و اینترنت بی سیم رایگان میباشد.

اتاق های هتل الغریر ریحان دبی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی برای میهمانان و توریست های خود سرگرمی های مناسبی برای هر سن و سالی تدارک دیده. این سرگرمی ها شامل، مرکز اسپا و آبگرم، باشگاه ورزشی، استخر ، ماساژ، سونا و جکوزی، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی کودکان، اتاق بخار و ... میباشند. سه رستوران شایان، تخصصی و یاسمین، انواع غذاها نوشیدنی ها بین المللی را برای میهمانان خود آماده میکند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل الغریر ریحان دبی

دسترسی های نزدیک به هتل الغریر ریحان دبی

هتل چهار ستاره هتل الغریر ریحان در منطقه دیره در دبی قرار داشته و به بازار طلا، بازار ادویه، نهر دبی، روستای میراث فرهنگی، مراکز تجاری و تفریحی فاصله بسیار کمی دارد. همینطور ایستگاه مترو اونیون و دبی کریک در فاصله ده دقیقه ای از واقع میباشد. فرودگاه بین المللی شهر دبی نیز با خدمات ترنسفر فرودگاهی هتل الغریر ریحان دبی در پانزده دقیقه ای از هتل قرار دارد.